sobota 2. listopadu 2013

Project life ukládání

V jednom z předešlých příspěvků jsem Vám slíbila nahlédnutí do mé PL krabice, kde schraňuji největší část toho co použivám na svůj project life.

Je mnoho způsobů jak si ukládat věci na project life. Někteří je mají dohromady se vším ostatním, co používají ke svému tvoření. Jiní jako třeba já je mají oddělené od ostatního.


Jde mi především o to mít na jednom místě vyčleněné vše, co by se mohlo hodit a nemusela jsem tak hledat ve všech svých zásobách a tím nebyla při tvoření zaplavena. I když nechci, vždy se ve mně pere pocit toho, že "tamto" bude třeba lepší než "toto" a tak se tomu chci vyhnout. Systém project life je prostě o jednoduchosti a tím pádem i tak trochu o rychlosti a mě to takto pomáhá.

Dalším důvodem proč mám svou PL krabici je to, že v létě jezdíme hodně na chatu a tam se mi krásně tvoří; stačí ji jen strčit do tašky a může se jet.


Celkový pohled na mou PL krabici kde je vidět vše co se do ní vejde. Jedná se o krabici o velikosti 12'x12'


Na této fotografii můžete vidět větší část různých druhů a barev samolepících abeced na menších aršíkách. Stejně tak jako prázdné etikety (štítky), které jsou smolepící nebo pouze papírové. Na etikety píšu, tisknu, polepuji je třeba washi páskou nebo písmenky.


Zde můžete vidět cedulky, mini obálky, mini kapsičky, washi pásky, vellumové (průhledné) ozdoby a hlavně pár mých nej nej nej nejoblíbenějších razítek Technique Tuesday.

Vidíte ten mini růžový "folder" You & Me v levém spodním rohu krabičky? A mini obálku ala novinový papír? Ke konci příštího týdne budeme v našem e-shopu naskladňovat novinkovou "věcičku", která Vám s tím vším pomůže!
Stejně tak máme na cestě k nám zásilku razítek Technique Tuesday.


Kartonové výřezy - ozdoba bez které se neobejdu! Dalším jsou rotační razítka, mini sešívačka, řezák, malé nůžky, lepidlo v roleru. Z inkoustů nejvíce používám Memento-Tuxedo Black.


Na poslední fotografii jsou zachyceny archy samolepech 6'x12' a 12'x12'.

To co tu není vyfotografované jsou mé 3'x4' a 6'x4' kartičky, které mám uložené v jedné samoslatné krabičce původně od "core kitu" (Becky Higgins), které můžete také zakoupit v našem e-shopu www.scrapylife.cz. Krabičky mají uvnitř plastový rozdělovač, kam se kartičky skvěle rovnají. Přidávám si tam i ty, co si sama vytvořím (většinou z papírů o velikosti 6'x6') nebo i jiné kolekce.

Věřte, že mi má PL krabice pomáhá při tvoření a troufám si i říci, že je to jeden z faktorů, proč tvořím pravidelně - vše potřebné vždy připravené.

Chcete taky svou PL krabici? Máme je pro Vás objednané a ke konci příštího týdne je pro Vás budeme naskladňovat v našem e-shopu www.scrapylife.cz

Jak to máte s ukládáním a organizací project life? Podělte se s námi a získejte slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz

Pro více informací mě kontaktujte na info@scrapylife.cz


S přáním krásného víkendu,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat