pondělí 11. listopadu 2013

Project life WEEK 13

Začíná další týden a já jsem zpět s novým příspěvkem. Minulý týden jsem stihla zveřejnit pouze jeden příspěvek a pak mě nemilosrdně skolil nějaký bacil a já po několika letech musela začít brát antibiotika. Nicméně jsem vší silou alespoň vkládala nové zboží do obchodu www.scrapylife.cz




 A teď už konečně přejděme k samotnému tématu tohoto příspěvku, a tím je Project life WEEK 13.

Další březnový týden jsem pojala ve žluto-zelené barvě doplněný o šedé odstíny na jednotlivých kartičkách a černo-bílé fotografii. V tomto případě jsem použila pouze jednu kartičku (titulka) z mého Clementine Core kitu od Becky Higgins, kterou jsem polepila širokou washi páskou a doplnila pouze písmenkové samolepky Sn@p (Simple Stories) a rotační razítko s datumem.


Tady jsem v podstatě neudělala skoro nic a kartička je docela efektní - na již předtištěnou kartičku jsem nalepila fotografii na 3D samolepíci čtverečky a bylo hotovo.


Myslím, že už jsem to v některých z minulých příspěvků zmiňovala, ale čas od času mám nedostatek kartiček velikosti 4'x6'. Někdy je nahrazuji tím, že kartičku uříznu z papíru 6'x6' a jindy, jako v tomto případě, spojím fotografii s kartičkou.


Mívám stavy, kdy se mi nechce nic doplňovat nebo se nějak více zaobírat zdobením. Čím dál tím víc zjišťuji, že tato dvoustrana je právě jedna z nich! Zde jsem přidala dvě fotografie, text a cedulku, kterou jsem jen na oko připevnila dvěma enamelkama.


Tato kartička je v tomto týdnu asi jednou z nejnazdobenějších - použila jsem tu svá moooooooc oblíbená razítka Technique Tuesday - Ali Edwards (kolekce Mama Equals Love), fotografie přilepené washi páskou a kytičku. Kytička spolu s podložkou, na které leží byla připevněná na pinetce, kterou jsem odlomila a přilepila oboustranným lepícím bodíkem.


Původně jsem tuto fotografii vytiskla barevně, ale vůbec mi tam nepasovalam a tak jsem se rozhodla změnit ji na černobílou. Pouze dílko mého syna jsem vystřihla v barvě a připevnila pomocí 3D samolepících čtverečků. Další možnost, kterou jsem mohla zvolit je použití foto filtrů neboli overlay, které také nabízíme v našem e-shopu www.scrapylife.cz v sekci OZDOBY/VELLUM.


Tato předem vyřezaná kartička je z kolekce Studio Calico položená na druhé vyřezané kartičce. Podobný nápis je možné vyříznout ručně, ale lepším způsobem je použít plotter Silhouette nebo Big Shotu. K těmto úžasným mašinkám se určitě vrátím v některém z mých dalších příspěvků.

Máte chuť se s námi podělit i o Vaše stránky a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Pro více informací mě kontaktujte na info@scrapylife.cz

Pěkný týden,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat