pondělí 30. listopadu 2020

Prosincové album - příprava na 1.týden

Hezké první adventní pondělí roku 2020.


Doufám, že si začátek Adventu alespoň trošku užíváte, i když je "divná doba".

Když jsem začínala tvořit prosincové album v roce 2019, říkala jsem si (a i psala do článku tady), že dávám December daily poslední šanci, protože jsem předtím žádné album kompletně nedodělala.... Sice jsem v roce 2019 udělala nejvíce dnů (15), ale stejně jsem album zase nedodělala (a popravdě řečeno se mi k němu nechce vracet, takže už asi zůstane nedodělané). Takže letos bych ho neměla vůbec začínat....jenže....zase jsem neodolala :-)... Tentokrát jsem si ale řekla, že mojí jedinou šancí jak album dodělat celé je Ali Edwards a její December daily kity. Kit obsahuje téměř vše potřebné k celému albu  což výrazně zjednoduší a urychlí práci. 

Vždycky obdivuji Lotčiny přípravy DD (poslední dva články si můžete přečíst tady a zde), její super nákresky a také to, kolik toho má uděláno předem. Bohužel toho nejsem úplně schopná, neumím si to dopředu tak pěkně představit a vymyslet a tak jsem si letos řekla, že si předpřipravím materiál vždy na týden dopředu (nejlépe v sobotu před další adventní nedělí). 

Dnes Vám tedy chci ukázat přípravu na první adventní týden od 29.11. (začala jsem týdny adventní nedělí) do 5.12.2020.

Ze dvou December daily kitů, které bylo možné na scrapylife zakoupit, jsem si vybrala kit z roku 2018, k němu krásné proužkované album od Simple stories (teď to tedy vypadá, že jsem se po Lotce pěkně opičila) a samozřejmě jsem se dobře zásobila kapsami (možná až moc :-D).

Nejprve jsem vytvořila titulní stránku. Použila jsem jeden z velkých papírů z kitu a zkusila jsem si šití papíru na stroji (zatím jsem šila pouze ručně a trošku jsem se bála, přece jen velkých papírů je v kolekci omezené množství a neopakují se). Dozdobila jsem ozdobičkami z kitu a samolepícími číslicemi.

 

 Mezi jednotlivé adventní týdny vložím rozdělovníky s velkou rodinnou fotografií  oběda z dané adventní neděle. Využila jsem zde velkou TAB raznici a samolepící obaly na vyražené štítky. Na štítek pomocí samolepících číslic z DD kitu nalepím data daného týdne. Neměla jsem k číslicím tečky ani pomlčky a tak jsem využila Foil quill pero, kterým je možné aplikovat fólii (podobně jako přístrojem Minc, jen s tím rozdílem, že perem je možné napsat text, nakreslit obrázek a podobně) na papír, karton, kůži a podobné materiály.



 
 
 
Ke každému dni jsem si vytvořila kartičku, visačku, stránku a podobně s datem a také místo, kde bude text z daného dne. Využila jsem toho, že DD je na celý měsíc prosinec, ale já ho budu dělat jen do Štědrého dne a tak mi zbydou některá čísla dnů, která mohu použít na poslední dny z listopadu (29. a 30.), kdy už moje album začíná. Na stránce pro 30.11. jsem využila starší zásoby od Lepikara (kartičku a dřevěné ozdůbky). Pak už budu jen doplňovat fotografie a zdobit, případně vkládat kartičky 3x4 nebo 6x4. 

 

 
U kartičky 2.12. jsem využila mojí oblíbenou tvrdou folii na kterou si děti cvičí psaní a pomocí ní jsem přidělala visačku na kroužek v albu.



Stránka pro 4.12. je celá z tvrdé folie na učení psaní. Obrázky jsme kreslila permamentním markerem a zlaté zdobení je opět Foil quill perem (bohužel se mi nepodařila lepší fotografie, zlaté zdobení se hodně lesklo).




Kromě těchto základních prvků budu ještě doplňovat speciální stránky nebo kartičky, na které budu dávat fotky, případně budou jen zdobícím prvkem mezi plastovými kapsami.

To je vše z mojí přípravy na první adventní DD týden. Dnes ještě doplním fotky a text k první adventní neděli. Doufám, že se mi podaří text a fotografie doplňovat vždy v aktuálním dnu a v sobotu si připravit materiály na další týden.

Budete letos zpracovávat December daily? Jakou jste si vybrali formu zpracování?

Užijte si předvánoční čas a těším se "napočtenou" u dalšího článku.

Kája

4 komentáře:

  1. Kaji, máš to nádherný! Šití na stroji je bomba, dodá to úplně jiný rozměr. A tvůj rukopis na “adventní plány”!?! Neskutečný, taky chci umět tak krásně psát. Těším se na další stránky, Lotka

    OdpovědětVymazat
  2. Lotko děkuju ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké inspirace, Káji, šití je perfektní!

    OdpovědětVymazat