středa 25. listopadu 2020

Project life album - 33/2020

 Z několika posledních článků u Káji jste si mohli všimnout, že si oblíbila (nebo jí teď spíše více baví) méně barevné stránky. Rovnováha ale musí být, tak to trochu obarvím já pomocí Chasing Dreams.









První stránka je v kapse typu D. Použila jsem kartičky z Value Kitu Chasing Dreams a jako hlavní zdobení potom samolepky Emerson Lane.

Nestává se mi moc často, že bych mohla použít výplňovou kartičku. Přitom se mi líbí a odlehčí stránku. Zde stačilo jen přidat enamelku místo tečky. Vždy nejprve nalepím fotky na kartičky na celé stránce a potom začínám zdobit. Poslední dobou se snažím vzít jednu sadu ozdob a používat hlavně ji. Zahraniční tvořilky (omlouvám se za to slovo, lepší mě nenapadlo) jsou v tomto přebornice, jsou schopné opravdu vylepit celý arch, ale na mě je to moc.
 
Z archu Emerson Lane mám vylepená hlavně hesla a zbyly mi tedy štítky. Dodala jsem si odvahu a použila samolepky koleček a srdíčka. Horní část modré kartičky jsem nechala prázdnou, protože bude odklápěcí.

Na stránce jsem vlastně nepoužila žádnou abecedu, vystačila jsem si s hesly na kartičkách. Z opravdu velmi starých (ale dobrých) zásob jsem použila srdíčka Go Now Go. Co vše se nenajde při probírání se enamelkami?

A jelikož se mi už nic dalšího z archu Emerson Lane nehodilo, použila jsem papírové ozdoby Lets Stay Home. Ač jsou navržené pro čas strávený v karanténě, dají se použít i na fotky z dob, kdy to bylo celkem nepoužívané slovo.

Druhá stránka je v poloviční kapse, tedy 6x12. Stejně jako u minulé stránky, tak i dnes jsem si ji ještě papíry z kolekce My Favorite Story rozdělila na dvě části. No papíry, je to vlastně jen jeden papír, proč si věci komplikovat? Vše potom stačí nalepit na bílý základ.

Opět jsem se snažila použít něco z Emerson Lane archu, vybrala jsem si dva štítky dle barev papírů. Do dolní části štítku jsem nalepila samolepku z kolekce Out & About. Na celou stránku jsem použila bílou abecedu Simple & Sweet a nesmí chybět ani pár enamelek.

Ve střední části je krom abecedy papírová ozdoba Lets Stay Home, kterou jsem doplnila o enamelky.

 
Pod fotky jsem nalepila zbytky papírů kolekce My Favorite Story, které jsem si schovala z předchozích tvoření a jeden štítek z Emerson Lane.
Do dolního rohu jsem si ještě nalepila pár ozdob z Lets Stay Home a pak nastalo maličké zatmění mysli. Napadlo mě vyskládat rok pomocí abecedy, která nemá číslice - tedy nemá arabské číslice. Naštěstí písmenka potřebna pro letopočet vždy zůstávají, tak jsem se radovala, že je to skvělý nápad. Jenže ráno druhého dne mi došlo, že je to úplně zbytečné, protože rok je jednoznačný podle alba. Ehm, tak je to tedy jen ozdoba.


Jaké stránky teď baví lepit vás - světlejší či barevnější? 

Přeji krásné tvoření.

Ajka



Žádné komentáře:

Okomentovat