pátek 13. listopadu 2020

Project Life Week 22/2020

Další z mých rychle zpracovaných Project Life týdnů je na světě. Použila jsem jen jednu Scrapbook čtvrtku, pár samolepícícch enamelek, šablonu na písmena a pár razítek. 

Samozřejmě, že jsem kartičky a fotky vložila do plastových kapes typu A (Becky Higgins)


Na titulní kartičku vyřízlou z oboustranné scrapbook čtvrtky Oh My Heart (Pink Paislee) o velikosti 4x6 inch jsem nalepila pár samolepícícch enamelek. Silikonovými razítky jsem natiskla nápis "Week 22" a roller razítkem natiskla datum. Nakonec jsem ještě pomocí šablony Day-To-Day a černé slabé fixy napsala nápisy, které se opakují na obou těchto stranách.  


Další kartičky ze scrapbook čtvrtky Oh My Heart (Pink Paislee), tentokrát o velikosti 3x4 inch na které jsem nalepila srdíčko - samolepící enamelku z kolekce Day 2 Day (Jillibean Soup). V této kolekci jsou krásné doplňky vhodné na každodenní zaznamenávání ať už do Project Life, ale i do diářů.
Pomocí šablony Day-To-Day jsem napsala další nadpisy.


Koláž fotografií vytvořená v online editoru Picmonkey a dozdobená výstřižkem ze scrapbook čtvrtky Oh My Heart (Pink Paislee),  samolepící enamelkou z kolekce Day 2 Day (Jillibean Soup) a nápisem pomocí šablony Day-To-Day. 





Na fotce výše jsem použila filtr (Focal B&W) v online editoru Picmonkey. Hodně barevné puzzle a zelený podklad ubrusu se mi barevně vůbec nelíbil. A přesně z takového důvodu někdy k těmto úpravám přistupuji. 


Jinak - pět zas a znova - na zpracovaných dvoustrannách mého Project Life alba vždy opakuji některé stejné elementy. Podle mě to sjednotí nesourodé fotky a dvoustranu to tak nějak scelí. 








To je pro dnešní den vše. Přeji krásný víkend,

Charlotta



2 komentáře:

  1. Krásné to máš! :) Vždycky si říkám, jak použiju černobílé fotky a pak na to u tisku zapomenu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju Baru. Ty ale tisknes stohy fotek najednou! To by mě trefilo 😂

      Vymazat