pondělí 23. listopadu 2020

Vánoční přání - část 1.

 

V pátek Vám Lotka představila svůj letošní December Daily. A já nemohu zůstat pozadu a připravila jsem si na dnešek pro Vás pár vánočních přání z novinkové kolekce Hey, Santa od Crate Paper. 

Kdo mne zná delší dobu, tak už ví, že jedu před Vánoci manufakturu a během pár dní slepím kolem sta PFek či vánočních gratulací. Letos jsem začala od těch nejjednodušších, jež jsou určené pro mou kamarádku, dovolila jsem si tak použít i růžovou barvu, jež třeba na firemní přáníčko není úplně vhodné.

Letošní Crate paper kolekce je povedená a na e-shopu dostupná i s vellum fólií, dokonce si dovolím říct, že se pasuje i k loňské Snowflake a pokud ji nakombinujete s předloňskou Merry days, nemůžete šlápnout vedle. Tedy pokud ještě máte nějaké zbytky z uvedených kolekcí doma.

Ale dost řečí a pojďme na to!

 

 

První holčičí přání je velmi jednoduché a určitě ho hravě určitě zvládnou slepit i děti v rámci domácí výuky pracovních činností, či jak se ten předmět jmenuje. Největší efekt na něm vytvoří jemný zlato-růžový kostičkovaný papír, na nejž už jen pak nalepíte samolepky dárků, větvičky a fráze.


 Inspiraci ke kolekci Snowflakes najdete v tomto článku.

 

 

 

 





Druhé holčičí je s růžovým domečkovým podkladem, ozvláštněné růžovou vyšívací bavlnkou, jež jsem uvázala na uzlík, neboť mašlička se mi prostě nedařila, ale "aspoň to není tak sladký" a celé jsem to doplnila výsekem domečku, jež jsem si vyřezala doma z bílé čtvrtky na Silhouette. 

Jestli je Vám výsek domečku povědomý a nevíte, kam ho zařadit, najdete ho v kolekci Joyful. Pro mne nejkrásnější vánoční kolekce, ze které mi zbyl kosíček papíru cca 7x1cm, jež by se dal ještě někde použít :)

Inspiraci z kolekce Joyful najdete v tomto článku a tadyhle jsem ty domečky použila také.






Třetí přání je s motivem Mikuláše. Mikulášský papír doplňuje Mikulášská visačka, jež je vystřižena z visačkového papíru (najdete ho v sadě) z nichž některé visačky jsou ozdobené zlatou fólií. Pro větší efekt jsem ji doplnila červenozlatou mašličkou z domácích zásob a podlepila 3D samolepícími čtverečky.










A poslední dnešní přání je sněhulákové. Padající sníh na kartičce jsem potřpytila průhlednou Wink of Stella, ale v dnešních světelných podmínkách je třpyt nevyfotitelný. Použijte tedy, prosím, svou představivost. A protože se už nemohu dočkat křupajícího sněhu pod nohama, vytvořila jsem aspoň závěj sněhu z vaty sněhulákovi. Všimli jste si, že když se trhá vata, že vrže podobně jako sníh?










A to je pro dnešek vše. Příště bude pokračování, ale s jinou kolekcí. Z novinek mám totiž v záloze ještě Pinkfresh a Fancy Pants.

xoxo 

J.



6 komentářů: