pátek 6. listopadu 2020

Project Life Week 21/2020

Už je to dávno, co jsem použila tuto nádhernou kolekci CLICK Core Kit (Becky Higgins). Je plná jednoduchých, lehce laditelných kartiček s ostrými rohy. 

A víte co, právě teď v době kdy tento příspěvek publikuju je i na 40% slevě, koukněte. 

Tentokrát jsem vybrala kartičky na kterých převládá bílá. Pár detailů v černé a červené, které jsem doplnila o zelenou.


Na titulní kartičku z Click Core Kit (Becky Higgins) o velikosti 4x6 inch jsem nalepila slovo "LIFE" ze stařičký ABC samolepkový kolekce Rise & Shine od Amy Tan - bohužel se už nevyrábí, ale je plno jiných krásných ABC samolepekDo černé, předem natištěné etikety jsem nalepila označení týdne a nakonec jsem roller razítkem natiskla datum 



Na všechny ostatní kartičky z kolekce CLICK Core Kit (Becky Higgins) jsem také nalepila ABC samolepky jako nadpisy. Po nafocení jsem samozřejmě doplnila texty.



Jednu z kartiček jsem udělala odklápěcí. Slepila jsem pomocí washi pásky tři kartičky k sobě a dovnitř nalepila fotky. Nakonec jsem přilepila ještě Tab (etiketu) kvůli lehčímu odklápění. Tab etiketu je velmi jednoduché vyvořit. Buď si ji můžete vystříhnout, nanést lepidlo a  dát kam pořebujete. Nebo se prodávají různí pomocníci jako třeba: 

-  nebo úžasný pomocník, který zvládne neskutečné množství úkonů WeR Works All In One



Přeji krásný víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat