pátek 15. prosince 2017

Project Life December Daily® 2017 - 2. týden


Další týden utekl jako voda a tak je tu druhý díl mého DD® alba. Opět jsem byla vděčná, že jsem měla hlavní část stránek připravené již dopředu a tak jsem "jen" vybírala a tiskla fotky. Nakonec jsem přidala texty k jednotlivým tématům, které jsou:



8. den = Vánoční výzdoba Prahy
Velkou fotografii s vánočním stromkem na Staromětském náměstí jsem v levém horním rohu proděravěla a vložila  Brad (hřebíček)  z JOYFUL sady s papírovou etiketou. Vpravo jsou dvě fotografie, z toho jedna koláž vytvořená v online foto editoru Picmonkey. Kartička s textem je hlavně o vánočním stromečku 2017, který pochází z míst, kde jsem prožívala všechny prázdniny a víkendy, když jsem byla malá.  

9. den = Vánoce ve škole
Toto téma jsem zpracovala na tři strany. Vlevo jsou dvě fotografie a kartička z JOYFUL papírů na kterou jsem nalepila puffy slovo "cheer" a označení dne "09". 




Srdce na druhé straně je nalepené na acetátové folii , na které jsem nejprve na šicím stroji vyšila řádky a pak navrch přišila vellum (pauzovací papír). Teď během aktuálního zpracování jsem jen přidala text a nalepila puffy samolepky 

Na zadní části srdce jsem nelepila Chipboard (kartonové) samolepky,  abych zakryla body, kde je lepidlem přilepené srdce k acetátové folii.

Na uzavření tohoto tématu jsem použila fotku svého syna, který mi ukazuje ozdobu, kterou vytvořil na školní, vánoční stromeček. Pár řádek textu jsem napsala na část etikety určené do diářů (Heidi Swapp). V pravém horním rohu jsou puffy samolepky  hvězd.



10. den = Já a Vánoce
Stejně tak jako můj syn i já mám ve svém DD® albu svou dvoustranu. Vlevo jsem na fotografii o velikosti 6x8 inch sešívačkou připevnila označení dne "10" a přilepila puffy samolepku. Vpravo jsem v plastové kapse měla předpřipravenou kartičku o velikosti 4x6 inch z JOYFUL papírů s linkama vyšitýma na šicím stroji. Následně jsem doplnila text.




Ve spodní kapse jsem měla vložené "CH" jako CHarlotta. Do středu písmena "C" jsem přidala fotografii, kterou jsem vyfotila u vánočího stromku na Staroměstském náměstí (můj odraz v jedné z ozdob) a nakonec jsem ještě nalepila slabý proužek washi pásky







11. den = Vánoční Starbucks
Mimo scrap "serepetiček" (rozuměj hlavně Ali Edwards razítek) a Starbucks hrnků nic nesbírám :-). Těch Starbucks hrnků s vánoční tématikou mám sice víc, ale tyto jsou moje nejoblíbenější, proto jsem je do svého DD® 2017 alba přidala.  
V levé horní kapse je fotografie aktuálního Starbucks kelímku s vánoční kresbou, v dolní kapse jsem využila zadní část fotografie na kterou jsem nalepila "11" (označení dne). 
Na pravé straně je plastová kapsa do které jsem rozstříhla papírový držák Starbucks kelímku s nápisem "GIVE GOOD"; vložila jsem kartičku o velikosti 4x6 inch z JOYFUL papírů doplněnou o text a  puffy samolepky  stromečků a úplně ve spodních kapsičkách jsou dvě mini fotografie a logo Starbucksu.



12. den = Cukroví
Toto téma se naší domácnosti až zas tak moc netýká. Nikdo to u nás nejí, ale protože chci, aby můj syn věděl, že se něco takového na Vánoce dělá, pečeme každoročně linecké. Nemůžu říct, že by z toho byl nějak odvázaný, ale tradice je tradice :-D Naopak moje mamka peče každoročně neskutečné množství a tak jsem ji i se svým výtvorem přidala do svého alba. 
Vlevo jsou mini fotografie 2x2 inch cukroví; kartička o velikosti 4x6 inch z JOYFUL papírů doplněná o "12" označení dne se samolepkou  ze sady samolepek JOYFUL puffy samolepka  vločky. 


Vpravo jsem vložila tři fotografie z akcí pečení a JOYFUL papíru jsem opět vyřízla trojúhelník jako tromeček a doplnila ho látkovou mašlí



13. den = Jak si Ježíšek odnesl dopisy
Dopis pro Ježíška je u nás velké téma. Tento rok jsme doma psali všichni tři (Mireček, já i náš tatínek) a byla to skvělá zábava. Tyto stránky jsou, ale hlavně o tom jak můj syn připravuje cukroví a džus (mléka bylo málo a nebyla jsem ochotna ho obětovat, potřebovala jsem ho ráno do kafe) pro Ježíška a jak si ten dopis opravdu do rána odnesl, ale udělal u toho docela nepořádek. 



Vlevo jsou dvě fotografie 3x4 inch; druhá strana papírového stromečku a kartička JOYFUL papíru s  puffy samolepkami

V pravo je již v minulém příspěvku představená "koule" do které jsem jen připsala text a nalepila fotografii krbu, kterým si Ježíšek odnáší dopisy. 


Nakonec jsem nalepila dvě Phrase (slova) samolepky.  



14. den = Oblíbená vánoční kniha
Poslední téma tohoto týdne je naše nej vánoční knížka, kterou každoročně otvíráme a pročítáme. Text jsem napsala na část etiket určené do diářů (Heidi Swapp), kam jsem také nalepila nadpis "BOOK" s Phrase (slova) samolepkou. 



Text jsem přidala i na zadní stranu Heidi Swapp etiket, který jsem ukončila miniaturkou stromečku (puffy samolepka). 

Vše jsem doplnila velkou fotografií o velikosti 6x8 inch. 





Krásný víkend a třetí adventní neděli.


Charlotta




2 komentáře: