středa 20. prosince 2017

Za chvíli jsou tu Vánoce!

A tak byl nejvyšší čas, abych konečně dala do alba ty předminulé (panebože, já jsem ostuda!). Fotky jsem měla vytištěné a zastrkané v kapsách, ale na nějaký "design" už nezbyl morál a když jsem teď viděla všemožná december daily alba, tak jsem se do toho vrhla.


Rozložení je tradiční, kapsy typu A a v nich už archivní fotky (2015, ale jako by to bylo včera, co jsme 26. prosince sjížděli Ploučnici v krásných 15 stupních) doplněné o kartičky z value kitu Deck the Halls. Moc se mi líbí kombinace červené, tmavě zelené, zlaté a černé <3.


V tomto value kitu bylo vše potřebné pro deceber daily album (snad kromě číslic, mám ten pocit), za což jsem strašně vděčná, protože mi vždycky dělá problém doplnit stránku o ozdoby. A tady jich bylo! Z výseků ozdob jsem "vyrobila" průhledné okénko. Aby se mi jednotlivé výseky nesesypaly k sobě, jsou nalepené na průhledné folii.



Miluji Vánoce, dávání a dostávání dárků a tu atmosféru všude kolem (i když ji rok od roku cítím pořád míň a míň. Asi stárnu :(... ). Co ale úplně ze srdce nesnáším je balení dárků. Byť se považuji za kreativní duši, tak za boha nejsem schopná zabalit dárek tak, aby byl pěkný. Na následující fotce si prosím všimněte, jak neuvěřitelně originálně balí dárky můj taťka :)) :D. Já osobně nejvíc cením sladění mašličky s dresem hokejisty a použití módní stříbrné pásky!


Tímto příspěvkem bych se s vámi ráda rozloučila, bylo mi ctí být členkou Scrapylife design teamu :). Byla to radost i starost, občas strach, abych stránku zvládla udělat a pak sepsat článek - noční seance do brzkých ranních hodin nebyly nic neobvyklého :D, ale snad jsem jsem se s tím poprala nějak slušně - a hlavně aby se má práce líbila. Vyzkoušela jsem si i věci, kterými bych se normálně nezabývala. Viz můj minulý příspěvek ;)

Díky Lotce a "povinnosti" psát sem na blog mám zpracovanou převážnou část roku a z toho mám obrovskou radost! Nicméně se v příštím roce nejspíš PLku jako takovému věnovat nebudu. Když je člověk single s relativně stereotypním stylem života - práce, kobyla, pes, občas párty - není moc důvod piplat se každý týden se stránkou. 

Tak ještě jednou moc díky, že sem tu mohla celý rok ukazovat mé snažení :), užijte si Vánoce!


2 komentáře:

  1. Kačko, já moc děkuji, že jsi byla součástí Scrapylife! Ale myslím si, že i "single women" může dělat PL, třeba ne 12x12, ale 6x8 určitě :-) Já, ikdyž nejsem single a mám dítě právě jedno takové MOJE ALBUM chci v roce 2018 tvořit. Těším se až se zase uvidíme a dííííky

    OdpovědětVymazat
  2. :D Ja som myslela, že tí "single" to majú s PL ľahšie, lebo si hocikedy hocikam vyjdú a aj času na tvorenie majú asi viac. Inak PL nemusí byť len týždenné, dá sa robiť mesačne alebo po udalostiach. Každopádne rada som čítala tvoje články a obzerala stránky ;-) s tvorením určite neprestávaj, aj keby si to mala "len" ako relax.

    OdpovědětVymazat