pátek 29. prosince 2017

Project Life Week 45/2017


Své klasické Project Life album pomalu, ale jistě dodělávám a tak vám tentokrát k nahlédnutí  přináším 45. týden.

Ikdyž už je to listopadový týden, působí vzhledem k použitým kartičkám z kolekce Project 52 Fresh Core Kit (Becky Higgins) docela letně. 



Jako většinu roku jsem i tentokrát použila plastové kapsy typu A (Becky Higgins).

Protože mám tuto kolekci už značně probranou a velkých 4x6 inch kartiček docela málo a k tomu ne zrovna ty co by se mi úplně hodily, trochu jsem si je upravila. 
Na předem natištěnou titulní kartičku o velikosti 4x6 inch jsem  vlevo nalepila část z kartičky o velikosti 3x4 inch s textem "love this". Sešívačkou jsem přišila žlutý výstřižek z další 3x4 inch kartičky, přidala označení týdne "# 45"; chipboard (kartonové) srdíčko (kolekce Indigo Hills) a datum pomocí roller razítka.


Vystřižený žlutý "flek" a upravenou kartičku, tentotkrát se srdíčky, jsem použila i na jiné kartičce v tomto týdnu. S tím rozdílem, že jsem použila jen sešívačku a chipboard (kartonové) srdíčko (kolekce Indigo Hills). Původně jsem chtěla v tomto týdnu použít hlavně červenou, ale žádnou vhodnou jsem neměla a tak jsem si na jedné z fotek všimla, že je malý kousek žluté a zkusila ji. A přiznám se, že první kdo mi vytanul na mysl byla naše Žaneta! Asi nejen mě, viďte. No jo Žanet, máš ji prostě "přišitou" na vždy. :-) 
Jakmile jsem měla vyřešené velké 4x6 inch kartičky, ostatní byla hračka. Vybrala jsem malé kartičky o velikosti 3x4 inch, přidala na ně pomocí roller razítka nápisy a po vyfocení dopsala texty. 




Ke kolekci Project 52 Fresh Core Kit (Becky Higgins) patří i několik doplňků a jeden z nich jsou papírové výseky, které jsem tentokrát použila i já. Jsou to žluté etikety s názvy dnů. Jen jsem je trochu zúžila a pomocí sešívačky připevnila. Nakonec jsem přidala chipboard (kartonové) srdíčko (kolekce Indigo Hills) a střídala to se zlatou, chipboard (kartonovou) hvězdičkou. 



Kartičky o velikosti 3x4 inch jsem použila dva designy, tento jsem opět doplnila o text  pomocí roller razítka a pak přidala zlatou, chipboard (kartonovou) hvězdičku. 



To je k mému 45. týdnu vše. 

Náhodu na mě vyšel poslední příspěvek roku 2017 a tak bych vám všem chtěla poděkovat za to, že jste! Moc děkuji a přeji příjemné vkročení do nového roku a hodně zdraví vám i vašim rodinám. 

Těším se opět na viděnou za pár dní v roce 2018!

Charlotta



2 komentáře: