středa 6. prosince 2017

ProjectLife jako scrapbook aneb největší challenge, jakou jsem kdy plnila

Možná už jsem se tady zmínila, jak strašně nemám ráda klasický velký scrapbook, protože si s tak obrovským papírem nevím rady. PLko mi vyhovuje tím, jak je svým způsobem dané rozvržení stránky. Nemusím přemýšlet, kam co umístit, jak moc od kraje a co s volným místem. 



Takže jsem se samozřejmě zhrozila, když Lotka přišla s nápadem, že uděláme stránku bez kapes PL like SCRAP. Sakra, to přeci nemůžu dát! Tak jsem si k tvoření otevřela lahvinku a vrhla se do toho po hlavě. Určitě si pamatujete mou stránku z Milána - chyběla jí kamarádka, aby byla dvoustrana kompletní, takže výběr fotek byl jasný. 

Nojo, ale co dál? Jaký podklad zvolit? Vždyť doma nemám jediný třicítkový papír. Panebože! Ani razítka, abych si ho mohla vyrobit. Nakonec jsem skočila do papírnictví a tam našla poklad! Naprosto dokonalý papír. Podobný - rozuměj světlý s motivem dřeva - je třeba v kolekci Polka dot party od Dear Lizzy

Barevně jsem stránku ladila tak, aby odpovídala té protější, takže světle modrá s béžovou a zlatou. Vhodné kartičky jsem hledala asi dvě hodiny, dokud jsem si neuvědomila, že mám ještě zbytek insta indiánského léta. Myslím, že jsem se s nimi trefila do černého. Jinak jsou ještě jiné varianty těchto insta kartičkových sad


Nevím, jestli za to může to víno, nebo nějaké erupce na Slunci, ale layout jsem měla vymyšlený během půl hodiny. A jsem s ním moc spokojená. Nepřebývá mi volné místo, nemusela jsem se nutit do nějakého vrstvení materiálu nebo přehnaného zdobení. Teď to jenom nezkazit, až budu dopisovat texty...


Kačka


3 komentáře:

  1. KAčko, tak ta je povedená mooooc! Nechápu, že jsi z toho měla štrés :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta stránka je parádní 😊. Když vidíš výsledek, nezkusíš to někdy znovu? Mít stránku hotovou za půl hodiny je můj nedosažitelný sen 😉.

    OdpovědětVymazat