středa 27. prosince 2017

Project Life album 2017 - Stále v červnu

Mým posledním příspěvkem v tomto roce bude stránka z června. Abych nebyla úplně mimo aktuální období, tak jsem aspoň použila vánoční washi pásku a kombinaci červené a zlaté ;).





Stránka je v klasickém rozvržení designu A. Použila jsem kartičky z kolekce Midnight. Je má oblíbená a opravdu univerzální. Nějak se mi vždy líbí v kombinaci s letními a barevnými fotkami.


Nemám moc fotek, které zachycují aktivity mého manžela. Proto si zaslouží i malá fotka velkou kartičku. Moc se mi líbí ozdobné přichycení pomocí washi pásky a zde se mi opravdu hodilo. Použila jsem kousek z vánoční/zimní sady washi aršíků Oh What Fun od Heidi Swapp. Na velké nadpisy jsem si vybrala zlatou pěnovou abecedu, která má modře zabarvenou pěnovou část. Jedná se o Carousel Thickers.


Původně jsem myslela, že kartičky Midnight doplním o kartonové ozdoby z kolekce Everyday, ale prý se sem lépe hodí tato z kolekce Boys Fort. Aby ozdoba lépe vynikla, tak jsme ji podlepila šedou vlaječkou, kterou jsem vystřihla ze zbytku šedivé kartičky.


Další ozdoba je už opravdu z kolekce Everyday. Opět jsem ji podlepila zbytkem šedivé kartičky a hvězdičkou z abecedy Carousel. Mám ráda, když abecedy obsahují něco navíc :).


Opět abeceda Carousel v akci, je zde vidět trochu i modré zabarvení. Pod hvězdičkou je kousek washi pásky z Oh What Fun.



Má oblíbená fotka, kterou jsem doplnila jen vystřiženou frází z kartičky. Zbytek jsem použila na dozdobení předchozích fotek. Proč nemohu nic vyhodit?


Červená ozdoba z kartonu z kolekce Everyday. Opět doplněno hvězdičkou. Jak píše Lotka, prvky by se na stránce měly opakovat :). Cíleně jsem si ze tří aršíků kartonových ozdob vybírala ty červené. Kdy jindy bych je zase použila.


Moc tento typ velkých karet nepoužívám, což je škoda. Tady se krásně hodila. Abych využila všechny fotky, tak je tu i odklápěcí část. Opět červené ozdoby (geotagy) ze sady ozdob Everyday. Mám jich hodně a měla bych je více používat. Dalším červeným prvkem je opět washi páska ze sady tří aršíků Oh What Fun. Tyhle sady mám moc ráda. Nemáte velké množství jedné pásky a většinou obsahují i různé tvary a vše by se mělo k sobě krásně hodit.


To je tedy dnes a letos vše. Nevím, zda si mám dát nějaká tvořivá předsevzetí. Třeba být aktuálnější (mám ráda tvoření ze starších fotek, vidím, jak se vše mění), spotřebovat nějakou kolekci či sadu papírů (nejblíže k tomu má právě Midnight, ale co by byla má tvořící základna bez něj?). Hm, tak asi raději nic :).

Užijte si konec roku a do roku 2018 vstupte s úsměvem a připraveni zaznamenat, jak krásně se máme :).

Ajka



5 komentářů:

  1. ten konec jsi napsala moc hezky, Aji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Já to mám rozhodně v plánu a stejně tak si užívat i tvoření, když se k němu dostanu. Rozhodně žádné nervy z toho, že něco nemám zaznamenané, vyfocené či zpracované :).

      Vymazat
  2. Ajko, nejde nic jiného než souhlasit s tvoji poslední větou. A stránka je moc hezká, ostatně jako vždy :-*

    OdpovědětVymazat