středa 13. prosince 2017

Project life album 2017 - Náš den



Poslední články zde na blogu se točí kolem DD. Já sice zůstanu u Ali Edwards, ale skočím ze zimy do léta (nemám ještě ani jednu pořádnou zimní či adventní fotku). Jedním z dalších projektů od Ali E. je Day in the Life™. Inspirovala jsem se jím a nafotila náš den. Jen jsem nepoužila tolik textu a nezapisovala časy. Pojďte se tedy kouknout na náš den.




Nejprve jsem se rozhodla pro kolekci Currently. Chtěla jsem použít i hodně ozdob, které ke kolekci jsou, ale nakonec jich nebylo tolik a zdobila jsem spíše vším možným.



Úvodní kartičku jsem označila datem z třpytivé abecedy od Heidi Swapp Hello Beautiful a dozdobila průhlednými samolepkami Beautiful od Simple Stories. Druhá kartička je odklápěcí a přilepila jsem na ní ozdobu z kolekce ozdob Currently.


Zaznamenala jsem i vztekající se dítko. Kartička je ozdobena enamelkami Sprinkles Blue jeans a zlatou pěnovou hvězdičkou z Mix No.1.. Dovednosti se zlepšují trénováním, proto jsem se rozhodla hodně zdobit ;). Na další kartičku jsem použila štítek z ozdob ke kolekci Currently a opět samolepku Beautiful. Třetí kartička je otvírací.


Ano, nemohla jsem vybrat jen jednu fotku, potřebovala jsem je všechny.


Další ozdoba z používané kolekce a tenká washi páska Better Together. Použila jsem ji hned na několika kartičkách. Na vedlejší fotku jsem vystříhla text z jedné kartičky a přidala ještě srdíčko.


Na výplňové kartičce jsou opět v akci ozdoby ke kolekci Currently. Zlatá hvězdička a modré enamelky se mi spolu docela líbí :).


Tady je už druhá stránka. Opět jsou zde použity kartičky z kolekce Currently, stříbrná abeceda Hello Beautiful, průhledné samolepky Beautiful (to je náhoda, dva stejné názvy) a další ozdoby.


Washi páska Better Together a zlaté ozdoby Mix No. 1.. Moc jsem se těšila, až použiji tuto ozdobu knih, kterou jsem doplnila o srdíčko a oranžový proužek z jiné kartičky.


Štítky s textem happiness is... jsou ze stejné kartičky jako oranžový proužek.


Zdobení na fotce s autem je mé nejoblíbenější. Použila jsem heslo z kartičky, zlatý štítek ze zásob od Studio Gold Label a ze stejného aršíku samolepek jsou i zlaté a černé "sluníčko" a to vše doplněné o washi pásku. Krásně to spolu ladí.


Jakmile mám někde jídlo, tak nesmí chybět roztomilá pěnová ozdoba Day 2 Day.




Na poslední kartičce jsem ty nejdůležitější body odškrtla pomocí ozdob z Day 2 Day.

Omlouvám se za kvalitu fotek, ale prosincové dny a počasí nejsou přátelsky nakloněné k focení. Dneska jsem fotila další náš den a musím příští rok vše přesunout z 6.6. a 12.12. na 3.3. a 9.9.. Také se omlouvám za délku příspěvku, kde je spousta fotek a ozdob. I když se opakují, tak jsem se snažila je aspoň z většiny popisovat pod skoro každou fotkou.

Zkoušíte si také takto zaznamenávat čas od času svůj den? Jednou to bylo i téma ve Scrapylife Story.

Doufám, že dnešní příspěvek potěší všechny, které nejsou aktuální. Nejste v tom samy a jednou se do té zimy dostanem, třeba na Velikonoce ;).

Přeji hezký den a pěkné tvoření.

Ajka



2 komentáře:

  1. Ajko, krásný :-) už se těším, až si zase nějaký den zaznamenám tím stylem.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji 😊. Já se o to pokoušela včera a fotky budou hrozně tmavé... Příští rok dřív a lépe 😉.

    OdpovědětVymazat