pátek 22. prosince 2017

Project Life December Daily® 2017 - 3. týden


Třetí a s tím i předposlední příspěvek s mým letošním DD® albem. Už minule jsem se zmiňovala, ale nemít toto prosincové album předpřipravené, tak bych takto aktuální asi nebyla. A o to víc si to pak užívám :-)

Pro úplnost přidávám prolinky na PL DD® 2017 - 2. týden a PL DD® 2017 - 1. týden

15. den = Balení a Nákupy
Dvě plastvé kapsy - vlevo je o velikosti 6x8 inch s jednou velkou fotografií a označením "15", které jsem přišila sešívačkou a vpravo je ta samá velikost jen s dvanácti kapsičkami. Do jednotlivých kapes jsem vložila fotky, výstřižky balících papírů a visačky, které jsou stejné jako na dárkách jen s jiným potiskem. 
Visačky jsem si vyrazila na Big Shotu, následně je potřela pastou MINC nebo postříkala sprejem MINC a pomocí MINC přístroje nanesla folii. Následně jsem natiskla pomocí razítek nápis, přidala provázek a bylo hotovo. 



16. den = První sníh (v Praze)
Fotografi o velikosti 6x8 inch jsem rozstřhala do jednotlivých kapes a na její horní část, kde je bílé nebe jsem nalepila "16" označení dne a přidala text a Phrase (slova) samolepku.   





Vpravo jsem pak už od začátku měla vložený zbytek acetátové folie, který jsem za dírkováním do alba prošila na šicím stroji a ze zbytků kulatých výřezů jsem vyrobila "papírové ozdoby" s mašlí, které jsou i dále v albu. Do pravého spodního rohu jsem nalepila stromeček (puffy samolepka). 



17. den = Pohádky
Vlevo je další z předem předpřipravených "pokusů" - dvě slepené stránky z kolekce JOYFUL mezi které jsem vložila acetátovou folii. Původně jsem plánovala na proděravěná místa nalepit nějaké JOYFUL ozdoby, ale nakonec jsem doprostřed motivu věnce nalepila oblíbené pohádkové hrdiny.  




 Většinu dní mám na dvoustraně a v některých případech je k tomu vložený ještě nějaký střed jako např. televizní program. Na bílou čtvrtku jsem nalepila TV program na 24.12., na kterou jsem z druhé strany pomocí razítek přidala názvy pohádek. Nakonec jsem doplnila označení dne "17", výstřižek z novin "ŠTĚDROVEČERNÍ POHÁDKY" a nelepila Chipboard (kartonové) samolepku hvězdy.



Na pravou stranu tohoto tématu jsem ještě do plastové kapsy vložila další výstřižky oblíbených pořadů i s popisem a kartičku s textem. 


17. den = Vánoce
Stejně tak jako můj syn, , tak i můj muž mám v tomto DD® albu svou dvoustranu. Vlevo jsem vložila rozstřiženou 4x6 inch fotografii, kartičky o velikosti 2x2 inch z JOYFUL papírů a sešívačkou připevnila označení dne "18". 
Vpravo jsem vložila aktuální foto našich rukou, chipboard (kartonmové) písmeno "M" a předpřipravenou kartičku o velikosti 4x6 inch z JOYFUL papírů s linkama vyšitýma na šicím stroji. 



19. den = Svátek

Moje mamka má v prosinci svátek a tak v mém albu nesměl tento den chybět. Netvořila jsem nic speciálního a jen použila dvoustranu, která  na tento den byla. 
Vlevo jsem vložila fotku 3x4 inch; kartonové "M" je tam z předchozí dvoustrany a níž je  kartička o velikosti 4x6 inch z JOYFUL papírů , na kterou jsem sešívačkou připevnila  část etikety určené do diářů (Heidi Swapp) a nelepila Chipboard (kartonové) samolepku.
Vpravo je fotografie o velikosti 6x8 inch a etiketa určená do diářů (Heidi Swapp).



20. den

Tento den je jen klasickým všedním dnem. Denně ze školy chodíme přes vánoční trh a tak jsem vyfotila fotku 6x8 inch vlevo a rozhodla se ji sem dám. Text jsem vložila do předem připraveného vánočního stromečku. Popis jak na něj je ZDE







Další co v mém albu následovalo byla kapsa s visačkama. Jak jsem tuto kapsu vytvořila, můžete také najít v jednom z mých předešlých příspěvků. Jen jsem doplnila text na zadní stranu a  Chipboard (kartonové) samolepky na přední. 



21. den = Koncerty
Prosinec je  každoročně pro mé rodiče hodně o různých koncertech a společenských akcích.  Já mám tak možnost si je u našeho vánočního stromečku vždy hezky vyfotit a tak to nesmí v mém albu chybět. Vpravo je kapsa o velikosti 3x8 inch s vloženým JOYFUL papírem, obšitým na šicím stroji na který jsem nalepila "21",  puffy samolepku a sešívačkou přišila etikety určené do diářů (Heidi Swapp) na texty.


22. den = "Klid před bitvou" :-) relax den musí být 

Vlevo je text na papíru o velikosti 3x8 inch z předchozí stránky a vpravo dvě fotografie. V dalších kapsách jsou papírové ozdoby vyrobené z JOYFUL papírů na které jsem přidala látkovou mašli a puffy samolepku vločky



Přeji všem krásné prožití vánočních svátků, 

Charlotta








4 komentáře:

  1. Krasne Vanoce, Lotko! Album je super, je videt, ze si jeho tvoreni fakt uzivas!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moooc se mi to tvoření líbí :-) také přeji krásné Vánoce a u vás už Ježíšek byl, tak užívejte :-*

      Vymazat
  2. Zase nádhera :) Něco asi okoukám :P

    OdpovědětVymazat