pondělí 18. prosince 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 20/2017



Lotka tu pravidelně přispívá s albem DD a já tu mám jeden letní týden! Ano ano, stále jsem pozadu ... snad to do konce roku doženu :)






Fotek jsem v tomto týdnu měla hodně a také hodně barevných, proto jsem kartičky volila v neutrálních barvách a aby moc nevyčnívaly. Sáhla jsem po starší kolekci Project 52 Fresh. Pak následovala zdobící klasika v podobě - textové samolepky, zlatá abeceda, srdíčkové enamelky a zlatý sprej. Vytáhla jsem ale i starší Indigo Hills srdíčka. Musím přeci udělat místo všem novým scrap věcem, co mi nadělí Ježíšek :)))



Asi jsem už trošku zlenivěla zkoušet nové věci, ale tento styl mi prostě hrozně sedí. A jak dlouho mi stránka zabrala? Rovných 13 minut! Fotky už jsem měla připravené v kapsách. 

Scrap umí být žrout času, ale zkuste si někdy na stůl vyndat takový váš osobní balíček. Ten by podle mne měl obsahovat - jednu sadu kartiček, jednu abecedu, dvoje samolepky (textové a obrázkové), nějaké to zlato (hehe), jedny enamelky a jedny ozdoby. Nemusíte přemýšlet co všechno ve tvořícím koutku máte a nezabere vám to hodiny :) Za hodinu tak můžete stihnout stránky klidně 4 a i když budou ze stejných věcí, nebudou nikdy stejné! 











3 komentáře:

  1. Ja som sa tak nechala inšpirovať jednou šikulkou na YouTube- vytvorila si PL kity z vlastných zásob. Ja som si síce neurobila, ale s kamoškou sme si dohodli výmenu- ja som urobila pre ňu a ona pre mňa. A fakt to bol super zážitok a super rýchle :D takže určite tento systém odporúčam minimálne tým nerozhodným alebo ľuďom s nedostatkom času :D

    OdpovědětVymazat