pondělí 4. prosince 2017

December Daily nápady

Pinkfresh Studio - December Days
Krásné pondělí!

Možná se k vám už doneslo, že s Project Life končím. Proto nebudu letos dělat ani December Daily album, ale jelikož už je 4 dny prosinec a spousta z vás už pilně fotí a zapisuje prosincové dění, rozhodla jsem se napsat vám o svém pohledu na December Daily alias zkráceně DD do svého posledního letošního článku.




Protože nemám ještě děti a nejsem ani vánoční maniak (nemáme doma ani stromeček), není pro mě prosinec a vánoční období možná to, co pro ty z vás s velkou rodinou, je. I tak mám ale pár tipů, co vlastně do vašeho prosincového alba zařadit, pokud se zrovna nebude nic "vánočního" dít. Ali Edwards, která DD vymyslela a každý rok nás zásobuje kity i svými příspěvky, velmi často vynechává v některé dny fotky a pouze píše příběhy s vánoční i nevánoční tématikou. Její DD album tak zachycuje průběh každého prosincového dne bez ohledu na to, že se blíží svátky.

My Minds Eye - Joyful
Pokud použijete kartičky a ozdoby z některé vánoční kolekce, bude album i tak dost sváteční. Letos se opět vytáhlo Pinkfresh Studio. Jejich kolekce December Days nemá chybu a tyto dřevěné ozdoby se zlatem jsou pro mě naprosto TOP. Navíc jsou samolepící, takže to bude rychlovka. Pokud jste ještě neprohlédli sekci Vánoc v e-shopu, tak šup tam, dokud není vybraná. Lotka vám ve svých přípravách na DD minulý týden ukázala také hodně produktů od My Minds Eye, což pro mě byla opomíjená značka, ale musím uznat, že Joyful se opravdu vydařila.


DD jsem dělala pouze jednou a to v roce 2015, ale měla jsem s jeho dokončením dost problém, protože nebylo moc CO fotit a pouze psát mě tehdy nenapadlo. Psaní v PL byl pro mě oříšek až do roku 2017, kdy jsem se trošičku rozepsala a můj journaling se skládal z vět a ne jen hesel na fotkách. Pokud to máte podobně, tady je několik tipů na témata, kterými zaplníte "hluché" dny:

1. Výroba adventího věnce / výzdoby, zdobení stromečku... co to pro vás znamená a jaké máte v rodině tradice. Kdo zdobí a kdy. Případně vaše oblíbená vánoční dekorace (třeba já mám asi 55 let starou ozdobu po babičce).
2. výzdoba u vás doma, v práci, ve vašem městě, rozsvěcení stromečku, trhy,... - můžete například použít i fotky, které vám poslala babička přes whatsapp a zvěčnit jí s dědou a svařákem na rozmazané fotce ve své sbírce :-)
3. vánoční přání a novoročenky, pokud posíláte nebo dostáváte
4. Mikuláš, pokud dostáváte třeba i jako odrostlí od rodičů nadílku a nebo si nadělujete balíčky s přítelem, manželem,... já jsem dostala kalendář s čokoládami a okýnka ze všech 24 dní jsem si schovala a oboustranně je k sobě přilepila a vložila do kapes 2x2 inch v malém albu


5. setkání s přáteli v období Vánoc, koho chcete letos vidět
6. napsat, jak řešíte nákup dárků...online a nebo se vrháte do víru obchodních center?
7. oblíbený vánoční film ( a nebo pokud jako já nemáte naopak vánoční filmy rádi, tak proč a jak se jim vyhýbáte)
8. co si přejete od Ježíška, můžete napsat dopis a nechat napsat Ježíškovi i vaše nejbližší
9. vzpomínky na Vánoce z minulosti
10. popsat Štědrý den nebo svátky ve vaší rodině
11. seznam dárků, které máte pro ostatní, jak jste je letos zabalili
12. plány na Silvestra
13. novoroční předsevzetí
14. ohlédnutí se a zhodnocení končícího roku
15. vánoční recepty


Některé stránky můžete taky využít jako dekorační a třeba jen využít různé vánoční ozdoby, chipboardy a samolepky, které se vám nahromadily...











Nakonec se i někomu, kdo Vánoce neřeší může podařit docela tlusté DD album... :-)


Určitě vás toho napadne mnohem víc a budeme rády, pokud se podělíte v diskuzi pod článkem.
Zajímá mě také, kdo všechno se letos na DD vrhne?

Také se s vámi chci tady na blogu Scrapylife rozloučit a poděkovat za komentáře a odezvy ke všem mým článkům. Krásně Vánoce všem!

Žanet


Žádné komentáře:

Okomentovat