pátek 8. prosince 2017

Project Life December Daily® 2017 - 1. týden


Tak už musím s tou "DD® kůží na trh"! :-) 
Mnoho už bylo řečeno v předešlých příspěvcích - přípravy včetně VIDEO TOUR a materiál/pomůcky, které tento rok používám. Dnes to bude o prvních sedmi dnech... 

Hned na začátek musím napsat, že krásná zlato/černá kolekce JOYFUL od My Minds Eye se mi skvěle kombinuje s barevnýma fotkama a červeným šitím. Nikde mě nic neruší. 

První strana alba je průhledný acetát na který jsem nalepila Chipboard (kartonové) samolepku,  látkovou mašli a zlaté JOYFUL samolepky hvězdiček, které jsou z druhé strany acetátu bílé. 

Na druhé straně průhledného acetátu je další JOYFUL samolepka.


Pravá strana je z klasické bílé čtvrtky Kaisercraft na kterou jsem pomocí tiskárny natiskla nadpis, na šicím stroji obšila červenou nití a na spodní část nalepila  Chipboard (kartonové) samolepky stromků. Tři stromky, tři členi naší rodiny a tři iniciály. Text je o tom, proč jsem se rozhodla toto album vytvořit.




Shrnutí v podobě kalendáře, který jsem vytiskla na tvrdší papír jsem doplnila o Phrase (slova) samolepku; prošila na stroji a přidala Brad (hřebíček)  z JOYFUL sady. Samotný kalendář jsem dokola také obšila na šicím stroji. Zatím jsem na něm nic dalšího nevytvořila, ale něco asi přijde. 

Pravou stranu jsem vytvořila z plastové kapsy u které jsem uřízla jednu řadu kapsiček o velikosti 2x2 inch. Zbylé jsem vyplnila fotkama, puffy samolepkou z JOYFUL kolekce a odřezky JOYFUL papírů



Na druhé straně plastové kapsy jsem našila červenou nití nápis "FAMILY".

Další strana je vložený papír od Heidi Swapp a její etikety určené do diářů. Na šicím stroji jsem vyšila řádky a napsala text. Zlaté samolepky srdíček jsou součástí balení a tak jsem je nalepila jako body. 




Z druhé strany  Heidi Swapp etikety jsem nechala přiznané červené řádky pomocí šicího stroje, přidala pomocí samolepek nápis "rodina" a nalepila  Chipboard (kartonové) samolepky domků.

Druhého prosince jsem přidala fotografii syna a adventní kalendáře. Text je o tom, jak řešíme jejich předání hned prvního nebo až pátého na Mikuláše. Označení "02" jsem přišila pomocí sešívačky.  




Na levé straně mi opět zbyl vyšitý červený rámeček na stroji z předchozí strany a tak jsem ho využila na otvírací knížku (JOYFUL papíru) s textem na téma "DOPIS PRO JEŽÍŠKA". Nahoru jsem nalepila puffy samolepku jelínka z JOYFUL kolekce a označení dne "03". Na pravé spodní hraně jsem musela zakamuflovat sponky ze sešívačky z předchozí strany pomocí  Chipboard (kartonové) samolepky vločky. 


V ten samý den byla i první adventní neděle a tak nemůže chybět náš adventní svícen i se schránkou na dopis pro Ježíška. "Zapálenou svíčku" u nás doma řešíme zlatou hvězdou. Bojím se, že vyhoříme, tak proto. :-)


Řádky na text uvnitř knížky jsem opět vyšila na stroji a pak teprve přilepila na dané místo.




Čtvrtý den je o seznamu a o tom co vše bychom měli u nás doma zvládnout před tím, než ten den D nastane. Ano jsou tam úkoly, ale poslední tři body jsou "Pohodička", "Pohádky" a "Rodina". Nic se prostě nezblázní a tak jsem to, tento rok pojala. Tedy až po tom, co jsem minulý týden prodělala nějakou virozu a trochu mě to všechno nějak sejmulo. Seznam jsem doplnila aktuální rodinnou fotkou z úžasné podvečerní procházky a nalepila Chipboard (kartonové) samolepku "cheer". 

Papír eggshell čtvrtku s embossovaným proužkem jsem obšila červenou nití, nalepila Phrase stickers a Chipboard (kartonové) samolepku hvězdičky. 



Papír eggshell čtvrtku s embossovaným proužkem z druhé strany jsem doplnila o nápis a nalepila mini vellum obálku s etiketou od Heidi Swapp


Vpravo jsem vložila plastovou kapsu 4x 3x4 inch na tři fotografie a plastovou "5" jako označení dne. Na "5" jsem z obou stran nalepila kulatou JOYFUL samolepku.




Tématem šestého dnes byla výzdoba domácnosti. K umístění fotografií jsem využila  plastové kapsy 4x 3x4 inch z předchozího dne a přidala kartičku z JOYFUL papíru


V pravo jsem měla předpřipravenou plastovou kapsu 2x 3x4 inch a 1x 4x6 inch. V jedné z kapes je chipboard (kartonové) písmeno "M" (počáteční písmeno jména syna); ve druhé jsem z JOYFUL papíru vyřízla trojúhelník jako tromeček a doplnila ho látkovou mašlí. Dolů jsem vložila fotku o velikosti 4x6 inch a nalepila "06" jako označení dne. 



Další kopírování předchozí stránky i na sedmý prosincový den, kde je téma jak se můj syn těší na Ježíška. Teoreticky by to měl napsat na předem připravenou kartičku v levé spodní kapse, kterou opět vyšila na šicím stroji. 


O pravé straně jsem se již v jednom z předchozím příspěvku zmiňovala. Je to o tom, že můj syn má rád osmisměrky. Papír je ze sady JOYFUL. Nakonec jsem doplnila jeho fotografii u vchodu na trhy na Václavském náměstí. 




Seznam výše uvedených témat:
Důvod proč
1. den = My tři
2. den = Adventní kalendář
3. den = Dopis pro Ježíška / Advent
4. den = Co je třeba připravit
5. den = Mikuláš
6. den = Domácí výzdoba
7. den = Mireček a Vánoce


To je z prvního týdne mého DD® alba vše. 

Přeji krásný víkend i druhou adventní neděli.

Charlotta



3 komentáře: