pondělí 11. prosince 2017

První stránky December Daily® 2017 a rozloučení s Kreativním týmem Scrapylife

Hurá, prosinec je tady a já vám dnes ukáži první stránky v mém December Daily (neboli po mém - Advent denně). 
Už v loni jsem se nechala zlákat a zkusila jsem si speciální album Advent denně (nechtěla jsem December Daily ("prosinec denně"), protože by mi tam chyběla první adventní neděle, která byla už v listopadu). Proto se mé albumy jmenují Advent a budou se tak jmenovat asi každý rok (i když letos advent začal až v prosinci). 


Vy, co ještě váháte jako já v minulosti, určitě se do toho pusťte! Je to něco jiného, oživí to stereotypní tvoření jednotlivých týdnů v roce. Já jsem loni zpracovávala advent vlastně 2x - jednou do normálního ProjectLife alba a pak do Advent alba. Letos to nechám jen na advent albu. Času je málo a já mám pak stres, že to nestíhám, navíc to pak ani není  tak zábavné a proto to vlastně děláme, ne?

Tento rok vyšly opravdu nádherné vánoční kolekce a vybrat si bylo velmi těžké. I když by mnohé z mých kamarádek řeklo, že určitě půjdu do kolekce JOYFUL (zlato-černá také velmi nádherná, opravdu jsem váhala), ale nakonec mě trochu víc přesvědčila kolekce December Days. Loni jsem většinou ladila do červeno-stříbrné (kdo neviděl, může se inspirovat na mém osobním blogu) a letos jsem se nechala unést pastelovými barvami, ale nejen jimi (jsou tam i sytější, např. královská modř - je nepřekonatelná, navíc jsem v této barvě ušila dceři vánoční šaty, takže se mi to náramně hodí). Tyto barvy jsou v kolekci ještě doplněny zlatými akcenty.

Na výrobu desek jsem použila velký papír z této December Days kolekce a na hřbet zlatá písmena a čísla.



První stránku jsem udělala ze dvou papírů 6x6 December Days, dovnitř vyřízla kruh, udělala "chrastítko" ze zlatých třpytek, nalepila modrý strom a dýhový výsek.


Druhá strana je podobná - zelený stromek doprostřed "chrastítka", nápis, zlatý provázek a dřevěné kolečko.



Protože u nás ještě někdo věří na Ježíška, musím přání v albumech nějak schovávat. Letos jsem sešila 2 papíry, vložila přání pro Ježíška, udělala 3 dírky, které jsem svázala modrým tylem (ještě mi zbyl z vlečky od vánočních šatů). Na to nalepila tyto písmenka, puffy ozdoby a papírové nálepky.



Druhá strana, opět použité výše uvedené ozdoby.


Když se u nás peče (nebo vlastně dělá cokoliv a dělají to všechny děti), mám hodně fotek a chci je tam dát všechny (když už tedy pomáhají :-) Na to je dobrá kapsa, která se sešije (slepí) a do ní se vloží visačky (tyto jsem dělala z papíru z kolekce). Fotky jsou na obou stranách a je vlastně 5 fotek na 1 stránce (z jedné strany visačky jsem ještě napsala seznam cukroví, které jsme letos pekli). Na kapsu jsem nalepila kartičku s 2, která je ke koupení tady. I když je to starší kolekce, krásně se k této nové hodí.


Z druhé strany jsem dala ještě fotku, udělala chrastítkový roh z růžových třpytek, nalepila výsek a mašli


Fotky, které jsem vystřihla dokulata, nalepila výseky a třpytivou washi-pásku.



Adventní věnec jsem letos dělala mechovo-jutový, tak jsem chtěla nějaké komponenty zpracovat i do alba. Pak stačí nalepit číslici 3 z písmenkové sady, orazit datum datumovkou, do rohu ozdoby tady a tady.


Opět papíry z kolekce December Days, fotka podložená zbytkem tylu, rámeček na text a výsek. Do rohu jsem nalepila kolečka, které mi zbyly po výrobě chrastidla z první stránky.





Tady na této stránce jsem opět vystřihla ozdoby dokulata a kousky nechala koukat přes stránku. Doprostřed udělala vysačku, napsala text a nalepila puffy ozdoby.



Druhá strana - samozřejmě kolečka vykukovala, takže jsem celou předchozí stranu obkreslila na velký papír od December Days, vystřihla a nalepila ozdoby z výše uvedených sad.


Tak to je vše... 
Víc zatím nemám, protože si fotky netisknu, ale nechávám vyvolávat a už jsem se bála, aby mi je v předvánočním návalu stihly vyvolat.



Je to vše i na tomto blogu obchodu Scrapylife. Doufám, že někoho mé články alespoň trochu inspirovaly.
Děkuji moc Lotce, která mi loni nabídla tuto zkušenost, jsem za ní nesmírně vděčná. 
Mé tvoření se nyní ubírá trochu jiným směrem, i když u papíru 100% zůstanu, jen ne ale tak často.
Těším se, kdo se další přihlásí do Kreativního týmu. 

Takže krásné Vánoce a šťastný nový rok 2018.

Eva z papírové lásky


8 komentářů:

  1. Už z toho nadpisu mi je smutno a jsem šťastná, že jsi byla součástí Scrapylife týmu. Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotko, nemusí Ti být smutno, určitě přijde někdo, kdo bude mít zase nové krásné nápady :-) Já se těším, až si počtu o nových posilách :-)

      Vymazat
    2. A já moc, moc, moc děkuji, že jsem mohlo toho všeho být součástí!!!

      Vymazat
  2. Jinak co se týká tvého alba, je neskutečné! Všichni víme, že tvé originální nápady a designy jsou prostě TOP!

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, to je paráda! Já jsem do DD konečně taky letos šla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Baru, to je super, těším se na Tvé album, snad si ho někdy prohlédnu naživo :-)

      Vymazat
  4. Album vypadá opravdu moc hezky a nejvíc se mi líbí použití tmavě modré :). Měla jsem ráda tvé články plné nápadů a propojení látek/stužek a papíru :).Snad se nám pochlubíš i s tvými ostatními projekty ;).

    OdpovědětVymazat