pátek 1. prosince 2017

Project Life December Daily® 2017 - pomůcky


Poslední příspěvek před tím než to všechno propukne. Už jsem na sebe zvědavá, protože nevím jak vy, ale na mě zatím slavnostní atmosféra nedoléhá. 

Dnes vám představím svoji krabičku, ve které má pomůcky a materiál na své December Daily® album. 


Veškerý materiál menší než 12x12 inch a pomůcky mám v plastovém rozřaďovači z Ikei. 

Papíry 12x12 inch a A4 mám v deskách s cvočkem, které jsou určeny pro scrapbook papíry. V jedné ze sad od Becky Higgins (Envelope pages) jedna taková podobná kapsa je. 

Já v ní mám bílé čtvrtky Kaisercfrat, eggshell čtvrtku s embossovaným proužkem, A4 bílé papíry, vellum (pauzovací) papíry, průhledný acetát a zbytky z ustřižených plastových kapes.  

Pak na řadu přichází již zmiňovaná krabička z Ikei, ve které mám vše ostatní. 


V podlouhlé přihrádce mám razítkovací barvy, razítka, čistidlo a úžasný razítkovací bloček. V čem, že je tak úžasný? Má totiž molitanové nožičky, které opravdu zajistí otisk razítka tam kde má být. 


V zadní přihrádce mám vysoké balení abc, slov a čísel. Papírové, puffy a enamel samolepky z JOYFUL kolekce. A nakonec trochu té Heidi Swapp a její etikety určené do diářů a vysačky k přístroji MINC, který zajistí to, aby se vám to všechno krásně blýskalo. 


V přední přihrádce zas najdete ty menší a nižší kousky. Opět Heidi Swapp, tentokrát látkové mašle, mini etikety a plastové kapsičky. Phrase stickers vlevo dole jsou z loňské  zimní kolekce Oh Joy (Pinkfresh Studio) a zbytek opět letošní JOYFUL kolekce


Nesmím také zapmenout na pomůcky, bez kterých bych byla jako bez ruky. Jednou z vymožeností je ocelové pravítko, které má na spodní straně pěnovou gumu a je jak v cm tak v inch. Dál mi nesmí chybět lepidlo v rolleru, nůžky, tužka, fixy a řezák. Sešívačku budu určitě hojně používat na přichycení etiket atd. k fotkám nebo kartičkám.  


V poslední přihrádce mám vytlačené chipboard (kartonové) samolepcí ozdoby z kolekce JOYFUL, které jsou na archu 12x12 inch a tak jsem si je tak trochu zmenšila. 


Tak co, už máte také připraveno na Vaše sváteční tvoření? Řekla bych, že je nejvyšší čas. :-) Nelíbí se vám kolekce JOYFUL? Máme i jinou letošní kolekci, DECEMBER DAYS

Přeji krásný pátek,

Charlotta



6 komentářů:

  1. moc ti drzim palce, at to jde krasne od ruky a tesim se na vysledek.. huraaaa, prosinec je tadyyyy!!!

    OdpovědětVymazat
  2. také se moc moc těším na výsledek!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zítra 8.12. bude prvních sedm dní na Scrapylife blogu :-)

      Vymazat
    2. Super! Těším se!!! Já budu mít pár stránek v pondělí :-)

      Vymazat
    3. ...už teď se těším :-)

      Vymazat