pondělí 25. prosince 2017

Project Life Week 46/2017


Po delší době vám dnes opět představím další svůj týden z klasického PL alba.

Tím, že jsem si na prosinec vymyslela dělání December Daily® alba, jsem tak trochu zanedbávala  mé roční Project Life® album.


Fotky mám tedy vytištěny až do současnosti, ale od týdne 47 nemám nic ostatní zpracované a tak je nutné ty týdny dělat jednoduše, třeba přesně jako tento.

Vše jsem umístila do plastových kapes typu A (Becky Higgins), které mám v kartonovém albu MIDNIGHT (Becky Higgins) a kartičky jsem použita z kolekce Everyday Core Kit (Becky Higgins)

Na předem natištěnou titulní kartičku o velikosti 4x6 inch jsem  natiskla datum pomocí roller razítka a samolepkama označila číslo týdne.



Fotky jsem doplnila nápisy psané rukou a nalepila chipboard (kartonové) samolepky srdíček, které jsem prošila sešívačkou.


Na některé kartičky jsem nalepila texty pomocí samolepek. A protože jsem měla ze 17.listopadu trikoloru, přilepila jsem ji i do svého alba a pomocí roller razítka jsem natiskla datum. 


Abych byla při zpracování rychlejší a celý týden jsem měla takový ucelený, používám všude stejné ozdoby a akcenty. Text pomocí samolepekchipboard (kartonová) samolepka srdíčka, prošitá sešívačkou.




 
Bílý, ručně psaný text jsem napsala pomocí Centropenu, který jsem koupila v klasickém papírnictví za pár korun. Lehce se s ním píše a nesmazává se. Musím to označit za skvělý kup :-)








A teď už Vám popřeji krásný sváteční čas, třeba u pohádek,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat