pátek 26. listopadu 2021

Project Life December Daily® 2021 - příprava stran 2. díl

Druhý díl příprav mého letošního Project Life December Daily® alba, bude stejně jako 1.díl, nabitý předpřipravenými stránkami. 

Tento rok jsem tvořila ze dvou vánočních sad od Ali Edwards - December Daily® 2019 a AE JOY Story Kit do kroužkového Project life alba 6x8 inch. Některé stránky jsou plastové scrapbook kapsy od Simple Stories


První stranu, kterou vám v tomto příspěvku představím je stromeček z  papírů ze sady  December Daily® 2019 nalepený na průhledné acetátové folii . Stromeček jsem si předkreslila a následně vystříhla a nalepila trojúhelník z bílého Scrapbook papíru Bazzill Classic White 12x12 inch . Navrch jsem vystříhla další trojúhelník z  papíru ze sady  December Daily® 2019 a připevnila ho pomocí kovového hřebíčku (brad), aby se dal vyklápět. Na špičku stromku jsem pomocí roller lepidla připevnila korkovou hvězdu ze sady  December Daily® 2019. Plno korkových ozdob se dá pořídi i zvlášť, mimo tuto sadu.

Na bílý podklad plánuji napsat text nebo vložit fotku. 



Stránku s vánočními ozdobami jsem vytvořila na podklad z bílého Scrapbook papíru Bazzill Classic White 12x12 inch. Vystříhla jsem kolečka z různých papírů 
seskládala do třech vrstev a následně je připevnila pomocí kovového hřebíčku (brad).

Na bílý podklad opět plánuji napsat text nebo mohu  k tomu všemu vložit  ještě fotku. 



Dále jsem zkombinovala velkou visačku o velikosti 4x8 inch ze sady   December Daily® 2019 a Scrapbook čtvrtku o velikosti 6x8 inch ze stejné sady. 

Scrapbook čtvrtku s věnečky jsem trochu upravila. Pomocí skalpelu / nožíku jsem vyřízla vnitřní část a čtvrtku pak nalepila pomocí roller lepidla na průhlednou acetátovou folii 

Zlatá pěnová srdíčka a hvězdičky jsou ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes.












Visačky o velikosti 4x8 inch ze sady   December Daily® 2019 jsou asi mé nejoblíbenější. 

Na tu s předem natištěným nápisem "HAPPY HOLIDAYS" jsem přidala zlatou washi pásku, aby znázorňovala poličky.  

Na jednotlivé "poličky" jsem přidala:
Toto je možnost jak zužitkovat hodně materiálu na malém prostoru :-)




Kapsičky s vysačkama jsem vytvořila z original potištěných Project Life kartiček o velikosti 3x4 inch. Jejich strany jsem podlepila přeloženým bílým papírem a oboustranou lepící páskou.  

Ty jsem nalepila na podklad z bílého Scrapbook papíru Bazzill Classic White 12x12 inch

Visačky jsem uřízla z bílého Scrapbook papíru Bazzill Classic White 12x12 inch tak, aby se vešly do kapsiček a předem je ozdobila pomocí zlaté washi pásky a papírových samolepek ze sady   December Daily® 2019 .









Další zužitkování hodně "odpadků / odřezků" materiálu, který používám v tomto albu jsem vytvořila na stránce z bílého Scrapbook papíru Bazzill Classic White 12x12 inch

Tentokrát jsem využila motiv visačky, doplněný o kulaté kovové ozdoby se stromečkem a lístky ze sady  December Daily® 2019 . Krásné kovové vánoční ozdoby jsou i v kolekci Joyful












Co jsem věděla už ve chvilce kdy jsem si vybrala 
sadu  December Daily® 2019 je to, že použiji i krabici ve které se  kit prodává. Z části jsem udělala  kapsu na dopisy, které píšeme Ježíškovi. 

Doplnila jsem jen nadpis "DOPISY"  samolepící ABC a zlaté, pěnové srdíčko ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes.




Do plastové scrapbook kapsy od Simple Stories jsem vložila Project Life kartičku o velikosti 3x4 inch ze sady  December Daily® 2019 . Číslo "19" je z této sady také, ale dá se pořdit i sada jiných. 

Druhou  Project Life kartičku o velikosti 3x4  jsem vytvořila z průhledné acetátové folie  na kterou  jsem použila stařičká vánoční razítka od Ali Edwards. S vánoční tématikou od Ali Edwards jsou také Pure Magic. Razítka jsem embossovala horkovzdušnou pistolí a tak jsou trochu vystouplá. Černá gumová "MERRY, MERRY,...." ozdoba je původně visačka ze sady  December Daily® 2019, kterou jsem ostříhla a přilepila přímo na plastovou scrapbook kapsu od Simple Stories.

Vpravo jsem na průhlednou acetátovou folii  nalepila všemožné Phrase (slova) samolepky do tvaru stromku. Jako kmen a hvězdu jsem použila wood veneer (dřevěné) ozdoby


Posledním co vám dnes představím je koláž odřezků papírů s motivy, které používám v tomto albu. Na některé jsem použila provázek a bavlnku, které jsem ovázala jako dárek nebo/a přidala zlaté, plastové hvězdičky.  Vše jsem poskládala / nalepila na bílý Scrapbook papír Bazzill Classic White.



To je pro dnes vše a přeji krásný první advent, 

Charlotta



2 komentáře:

  1. Lotko to je mazec, DD je u tebe vždycky Top....a ty vyřezávané vnitřky venecku....bomba!

    OdpovědětVymazat
  2. Lotko, jedním slovem krása. Obzvlášť visačka a koláž s dárky mne dostaly, paráda.

    OdpovědětVymazat