pátek 12. listopadu 2021

Project Life Week 28/2021

Ještě vás tu asi budu několik týdnů "spamovat" dvěma kolekcema od Heidi Swapp - ART WALK a CARE FREE. Jak jsem totiž zjistila, jsem z nich pořád nadšená. Pamatuju si, jak jsem sadu papírů ART WALK 6x8 inch vzala poprvé do ruky a u několika papírů si řekla, že ty určitě nepoužiju.... opak je pravdou. Evidentně použiju všechny papíry beze zbytku :-)

Tentokrát jsem si ze sady papírů ART WALK 6x8 inch vybrala "dlaždicové" papíry a spolu s fotkama jsem je vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins

Na titulní kartičku o velikosti 4x6 inch ze sady ART WALK 6x8 inch jsem nalepila výřez kalendáře ze sady CARE FREE Ephemera Die-Cuts a zelenkavou výkladovou samolepku "DARING" ze sady CARE FREE Definition samolepek. Označení týdne "WK #28" jsem nalepila pomocí samolepek ze sady Journal Studio Sticker Book od Crate Paper.



I v tomto týdnu jsem použila transparentní samolepící ABC (Rise & Shine Amy Tan) na nadpisy jako "HOME" ,  "LOVE" nebo "US". 

Jako podklad těchto kartiček jsem uřízla bílou Scrapbook čtvrtkou na velikost 3x4 inch a dozdobila proužkem barevného papíru ze sady ART WALK 6x8 inch

U kartičky s nápisem "LOVE" jsem ještě nalepila Phrase (slova) samolepku  ze sady CARE FREE Definition.

Visačka na karičce s nápisem "US" je ze sady CARE FREE Ephemera Die-Cuts


Poslední "dlaždicový" papír ze sady papírů ART WALK 6x8 inch jsem doplnila výkladovou samolepkou "ADVENTUROUS" ze sady CARE FREE Definition.


Krásný víkend,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat