pátek 5. listopadu 2021

Project Life Week 25/2021

Dnes je můj Project Lfe týden takový růžový přízrak :-D Musím vám říct, že takto na fotkách je to mnohem víc než v reálu. No teď už s tím nic neudělám... Ještě, že jsem to trochu "naředila" tou zelenou. 
Opět jsem zkombinovala dvě kolekce od Heidi Swapp - ART WALK a CARE FREE. A nakonec vše vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Na titulní kartičku o velikosti 4x6 inch jsem si vybrala papír s květy orchideí ze sady ART WALK 6x8 inch.  Na tu jsem nalepila vystřižený, zelený nápis "this week" z Ali Edwards Project Life sady kartiček Stories By The YearDatumy jsem natiskla pomocí roller razítka. 


Jak už jsem se zmiňovala v úvodu, růžovou smršť jsem naředila zelenými akcenty v podobě pruhů na které jsem po vyfocení doplnila texty. Ty jsem vyřízla z Project Life kartičky "this week" z Ali Edwards Stories By The Year z titulky.


Sočástí sady výřezů CARE FREE Ephemera Die-Cuts jsou i zlaté listy na vellumu. Ty jsem přilepila pomocí výkladové samolepky "PASSION" a "BRAVE"  ze sady CARE FREE Definition samolepek


Další ukázka zelených pruhů na text jak jsem popisovala výše. 


Krásný víkend,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat