pondělí 22. listopadu 2021

Oplatky z Karlových Varů

Hezké pondělní ráno

dnes bych Vám ráda ukázala malé album z výletu do Karlových Varů. Jeli jsme s manželem bez dětí a chtěli jsem jim přivézt nějaké drobnosti. Na prvním místě  lázeňské oplatky, ale které jsou ty správné karlovarské? Pátrali jsem a zjistili, že to jsou prostě Karlovarské oplatky (Karlsbader Oblaten) a naopak Lázeňské oplatky Kolonáda jsou z Mariánských lázní. Koupili jsme jim tedy Karlovarské oplatky a mě napadlo, že bych krabici mohla nějak využít v albu. Nakonec jsem z ní udělala komplet celé desky (přední i zadní stranu) - jen jsem je podlepila kartonem a přidala jsem tři otevírací kroužky :-)

 

Hlavní (a vlastně jedinou) kolekcí, kterou jsem na album použila, je podzimní kolekce od Echo Park Paper s názvem Celebrate Autumn.

Jednotlivé stránky jsem vyřezala řezačkou z bílé čtvrtky a na ně pak použila papíry z kolekce. Na sousedící stránky jsem vždy použila stejný papír, aby se navzájem "netřískaly". 

Jako první stránku jsem využila mapu Karlových Varů, kterou jsem poskládala na velikost strany v albu a do ní jsem vyznačila trasy a místa, které jsme prošli.

 

 



 


Některé ozdoby jsem podlepila 3D polštářky.

 

 

Kromě fotek jsem nasbírala lístky z kina, vizitku z hotelu a podobné suvenýry, které jsem nakonec schovala na poslední stránku alba, kam jsem vyrobila obálku. Rozlepila jsem klasickou obálku a podle ní jsem vystříhala tu svojí. Neměla jsem dost velký kus papíru, který jsem chtěla použít a tak jsem obálku udělala bez zadní strany, což ale nevadilo, protože je přilepená k zadním deskám alba.


To je pro dnešek vše.

Vlastně není, ještě Vám ukážu, jak to u mně vypadá, když vyrábím. Mám sice celkem veký stůl, ale nejradši si vše rozložím na zem, na ještě větší prostor. A kde nejraději tvoříte Vy? Máte svojí pracovnu nebo třeba stůl v obýváku?


 

Mějte se hezky a brzy zase "na počtenou"

Kája







6 komentářů:

  1. Kaji, neskutečný nápad a k tomu úžasně zpracovaný. Nádhera, tleskám. Lotka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné podzimní album Kájo, nápad s "oplatkovými" deskami je super! Tvoření na zemi znám, taky je mi každý stůl malý :D

    OdpovědětVymazat
  3. Káji, krásný nápad = krásné album. Koukám, co jste všechno stihli. A "bordýlek" mám taky, jen s tím rozdílem, že si kupím na stole. A potom hledám ve vrstvách :) Jaru

    OdpovědětVymazat
  4. Jaru děkuju...no snažili SME se využít každou chvíli...kdy zase pojedeme někam sami že jo...ale musím říct, že sem si asi stokrát řekla Juu židle by se dětem líbilo ..🤣

    OdpovědětVymazat