pondělí 15. listopadu 2021

Project Life 2020 / Week 51 & layouty

Krásné pondělní ráno! Dnes se podělím po předposlední týden z roku 2020 a pár layoutů z loňské vánoční kolekce OH WHAT FUN! od Pink Fresh.






Pomalu ale jistě se dostávám na konec našeho alba z roku 2020 a mám radost ... zároveň jsem z toho ale docela smutná, protože mě čeká třídění fotek, promazání fotek, rozplánovaná fotek a také tisk fotek. To na lepení alba nemám ráda 😁 Máte to stejně? 


A teď už k jednotlivým stránkám... 









Fňukám tu pokaždé když lepím z čistě scrapbookových kolekcí a tak si fňuknu i dnes ... ani tato kolekce neobsahovala kartičky a tak jsem je vytvořila pomocí bílých čtvrtek a rozřezaných 12x12 papírů z této kolekce. Stránky jsem zdobila pomocí papírových ozdob, enamelek a také puffy ozdob a abecedy které jsem našla ve svých zásobách.

Layouty jsem nelepila jinak 😉 

První layout s názvem DECEMBER DAYS je vzpomínka naši každoroční tradici vybírání a zdobení stromečku. Použila jsem na něj tři papíry z velkého paper padu, několik papírových ozdobenamelek a také puffy ozdob a abecedy ze svých zásob. Trhání papíru mě stále ještě nepustilo a tak jsem na této stránce trhala o 106 😁





Druhý layout s názvem OH, WHAT FUN! je vzpomínkou na užívání si dárku, který dostala naše paní pejsková. Kromě fotek mám plný mobil i videí a proto jsem na layout přidala i malý QR kód s odkazem na video. Papíry jsem opět trhala 🙈😁






Třetí a tím pádem poslední layout je tento rámečkový s názvem COZY MAGIC LOVE. Říkala jsem si, že trhání papírů už je trošku nuda a chtěla jsem si vyzkoušet něco nového. Vzala jsem do ruky skalpel a řezací podložku a vnitřky některých rámečků jsem vyřezala. Né tedy úplně důkladně, některé kytky nebo světýlka jsem zjednodušila nebo úplně uřízla. Poté jsem ozdoby lepila dle barev rámečků, tedy modrý svetr k modrému rámečku, vánoční hvězdu k červenému rámečku a to samé i nápisy a enamelky. Myslím, že to vytvořilo pěkný efekt. ❤






Ačkoliv už je tato kolekce téměř vyprodaná, myslím že použít se dá jakákoliv kolekce a můžete se nechat inspirovat některými prvky nebo triky.


Těším se zase příště! 

Bára



1 komentář:

  1. Konec alba 2020 :)) teda Baru, já budu ráda, za rok 2019, ale i přes všechnu snahu mám pocit, že to nestihnu. Tuhle kolekci mám doma, tedy už značně prořídlou, ale tvořilo se z ní moc hezky.
    Jo a málem bych zapomněla ten třetí layout je TOP!!!

    OdpovědětVymazat