pondělí 8. listopadu 2021

Project Life Week 26/2021

Dnes vám pro změnu :-D přináším další díl tvoření mého Project Life týdne ze sady papírů ART WALK 6x8 inch. Aniž bych si na začátku dokázala úplně představit, je tato sada přesně můj šálek kávy. Nejvíc mě na ní asi baví ta rozmanitost "vodovkových" vzorů, které se skběle hodí k mým fotkám. 

Vše jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Na titulní kartičku o velikosti 4x6 inch jsem si vybrala papír s kapradí ze sady ART WALK 6x8 inch.  Na tu jsem nalepila vystřiženou kartičku z té samé sady. Na ni pomocí samolepek Journal Studio Sticker Book od Crate Paper nalepila označení týdne a datumy natiskla pomocí roller razítka.  Samolepka Phrase  (slova) "lets do this!" je ze sady CARE FREE Definition samolepek


Samolepky Phrase (slova) ze sady CARE FREE Definition samolepek jsem použila skoro na všech kartičkách. Někdy jsem je doplnila nadpisy pomocí abc samolepek ze sady Journal Studio Sticker Book od Crate Paper.




Fotka oblohy níže vznikla,když jsem se dívala y okna a myslela na mého syna, který byl tou dobou na táboře. Mraky mi připadaly jako mapa ČR a tak jsem si je musela vyfotit. Pomocí enamelek jsem vyznačila dvě města - já v Praze a můj syn tou dobou v Plané. 


V tomto týdnu jsem měla hooooodně fotek z tábora mého syna a tak jsem se rozhodla, že do tohoto týdne vložím ještě kapsu Design C Photo Pocket Pages od Becky Higgins, kterou přeložím.

Pro lepší otevírání jsem na hranu kapsy nalepila "TAB" "MY STORY". Nevím odkud ji mám, jen vím, že je od Ali Edwards. Na e-shopu Scrapylife mám hodně podobné také od Ali Edwards, jen bez nápisů - Storytelling Basic Tabs.  

Také se dají koupit předem vyrobené Index Tab, do kterých si vložíte vlastní text nebo i design papíru. Pokud si je chcete vyrobit úplně sami z různých materiálů a barev je skvělým pomocníkem WeR Tab Punch

Titulní kartička tohoto "přídavku"je stejná jako úvodní tohoto týdne viz. nahoře - na kartičku o velikosti 4x6 inch ze sady ART WALK 6x8 inch jsem nalepila vystřiženou kartičku z té samé sady. Na ni pomocí samolepek Journal Studio Sticker Book od Crate Paper nalepila nadpis "CALYPSO TÁBOR" a datumy natiskla pomocí roller razítka. 


Na poslední kartičku ze sady ART WALK 6x8 inch jsem nalepila nadpis pomocí samolepek Journal Studio Sticker Book od Crate Paper, ale už jsem neměla dostatek písmenek - místo "A" jsem použila "&" a místo "K" "I", ke kterému jsem dodělala nožičky. Výkladová samolepka "FRUITFUL" je ze sady CARE FREE Definition samolepek



Krásný týden,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat