pondělí 29. listopadu 2021

Scrapylife Video Tutorial - Keeping it real layouty 2020

 Krásné pondělní ráno! Dnes tu pro vás nemám kapsičkové stránky, ale tentokrát jen scrapbookové stránky a k obou jsem vám natočila video! Tak pojďme na ně ...





Obě stránky vzniky se staro-nové kolekce KEEPING IT REAL od značky Pink Fresh. Stará - protože už je na eshopu nějaký ten pátek a nová - protože jsem z ní ještě nic nenalepila. Kromě kolekce jsem si na stůl přichystala moje oblíbené frázové samolepky do Simple Stories a enamelky, které se mi hodily barevně. 


GOOD VIBES

Jako základ jsem si nařezala bílou čtvrtku na rozměr 9"x12" a poté už jsem vybírala papíry a do oka mi padly tyto dva světlé jemné. Myslím, že se velmi hodí ke světlým fotkám. Fotky jsem nalepila trošku "rozházeně" a vše jsem dozdobila papírovými ozdobami, které jsem si nastříhala z papírů. Nakonec jsem přidala puffy ozdoby a nápis, pár enamelek a gelovkou jsem kreslila malé ornamenty. Pořád mne drží alespoň částečný styl "color on color" a tak na růžovém papíru jsou ozdoby do růžova a na modrém zase ozdoby do modra. Celý postup najdete na konci článku ve videu ✂







PERFECTLY IMPERFECT

Začala jsem úplně stejně jako u předchozího layoutu a připravila si bílou čtvrtku o rozměrech 9"x12". Papír jsem původně chtěla použít jiný a to buď ten s domečky nebo s kolečky, ale nakonec vyhrát ten duhový. Jelikož to jsou papíry malé 6x6, dala jsem stejné barvy k sobě a papíry "napojila". Fotek jsem měla na stránku celkem dost a tak jsem je rozdělila do řádků a nalepila. Zdobila jsem opět papírovými ozdobami vystříhanými z papírů, puffy ozdobami, enamelkami a přidala jsem i puffy nápis. ✂








A tady už je slíbené video 👉


Těším se zase za 14 dní! 👋

Bára



Žádné komentáře:

Okomentovat