středa 10. listopadu 2021

Project Life Week 27/2021

Tento týden je to trochu barevná divočina! Papíry ze sady ART WALK 6x8 inch jsou všechno co chceš :-D 

Za posledních několik týdnů jsem si tuto sadu papírů hodně "ošahala" a je neskutečně variabilní. Koukněte - Project Life Week 20/2021 (vínovo růžový akvarel), 21/2021 (zeleno modrý akvarel), 22/2021 (jemný růžovo modrý akvarel), 23/2021 (zeleno žlutý mramor), 24/2021 (duha), ...

... 25/2021 (výrazné orchidee s kapradí) a 26/2021 (jemné kapradí). Tolik týdnů a papírů ART WALK 6x8 inch je v bloku stále ještě plno. 

I  tomto týdnu jsem papíry, fotky i ozdoby vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Titulní kartičku o velikosti 4x6 inch ze sady ART WALK 6x8 inch jsem označila "W 27" pomocí velmi staré samolepící ABC (Rise & Shine Amy Tan), barevně se mi k tomu úžžasně hodí. Datumy jsem natiskla pomocí roller razítka. A nakonec jsem doplnila dvě zlaté šipky ze sady samolepek ART WALK Cardstock Stickers.


Stejný design papíru jako na titulní kartičce jsem použila i na kartičce pod ní - krásně to navazuje. Nadepsala jsem ji "ME" starou, transparentní samolepící abecedou (Rise & Shine Amy Tan). Samolepka podlouhlého kalendáře se zlatým detailem je ze sady ART WALK Cardstock Stickers

Všechny fotky kolem dokola jsou tématicky O MĚ, proto jsem ji nadepsala "ME". 
Kartičkou "BE YOUR OWN KIND OF BEAUTIFUL" celé zpracování tohoto týdne, začalo. Protože je trochu menší než Project Life kapsa 3x4 inch, podlepila jsem ji bílou Scrapbook čtvrtkou.  


Transparentní samolepící abecedu (Rise & Shine Amy Tan) jsem použila i na dalších papírech sady ART WALK 6x8 inch. Jsou barevně hodně podobné - tón v tónu, jako právě ta oranžová. 

Zlaté samolepky jsou ze sady ART WALK Cardstock Stickers.



Krásný týden,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat