pátek 22. října 2021

Project Life Week 22/2021

I další týden z mého Project Life alba 2021  jsem vytvořila z mé v současnosti oblíbené kombinaci dvou kolekcí od Heidi Swapp - ART WALK a CARE FREE

Ze sady papírů ART WALK 6x8 inch jsem si vybrala "vodovkové" papíry a spolu s fotkama jsem je vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins

Na titulní kartičku o velikosti 4x6 inch jsem si vybrala "vodovkový" narůžovělý papír ze sady ART WALK 6x8 inch.  Na tu jsem nalepila vystřižený nápis "this week" z Ali Edwards Project Life sady kartiček Stories By The Year a přidala vellum nápis "LOVE YOU" ze sady CARE FREE Ephemera Die-Cuts a černou výkladovou samolepku "EVERYDAY" ze sady CARE FREE Definition samolepek


I všechny ostatní "vodovkový" kartičky o velikosti 3x4 inch jsou ze sady ART WALK 6x8 inch.  Na tyto jsem přidala papírové duhy ze sady CARE FREE Ephemera Die-Cuts a černé samolepky ze sady CARE FREE Definition samolepek


Kdo už mé Project Life týdny zná, ví, že mám hodně ráda Phrase (slova) samolepky. Ale tuto sadu  CARE FREE Definition samolepek mám ještě raději, protože v sobě zahrnuje "výkladový slovník". A tak jsem černé výkladové samolepky jsem nalepila na všechny 4x6 inch fotky. 


I ty "nevýkladové" samolepky jsem uplatnila a to na "vodovkových" kartičkách o velikosti 3x4 inch. Zlatá, papírová srdíčka jsou ze sady výseků CARE FREE Ephemera Die-Cuts 




Krásný víkend,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat