středa 20. října 2021

Project Life Week 21/2021

V dnešním příspěvku a mém 21. týdnu Project Life alba 2021 vám představím další kombinaci dvou kolekcí od Heidi Swapp - ART WALK a CARE FREE. Už to nebude na mě tak "tvořivé" jako v předchozím týdnu, ale i tak jsem použila plno krásného materiálu

Tentokrát jsem si ze sady papírů ART WALK 6x8 inch vybrala papíry hlavně do zeleno/modré barvy s dotykem žluté. Tyto barvy se vlastně objevují i na mých fotografiích a tak se to hezky doplňuje.Vše jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins


Na titulní kartičku o velikosti 4x6 inch jsem si vybrala poměrně výrazný papír ze sady ART WALK 6x8 inch.  Na tu jsem nalepila vystřižený nápis "this week" z Ali Edwards Project Life sady kartiček Stories By The Year

V tomto týdnu jsem použila koláž několika Phrase (slova) samolepek z různých sad. Jedna tato koláž je právě i na titulní kartičce. První ""GOOD FOR THE SOUL" a druhá "the best is yet to be" jsou ze sady ART WALK Cardstock Stickers; třetí "FUN" výkladová samolepka je ze sady CARE FREE Definition samolepek


Čtyři kartičky uprostřed o velikosti 3x4 inch jsou inspirovány index tab/štítky, které jsou součástí sady CARE FREE Ephemera Die-Cuts

Tato první je kombinace papírového výřezu se zlatým rámečkem andex tab/štítku oboje ze sady CARE FREE Ephemera Die-Cuts


Další kartička uprostřed o velikosti 3x4 inch je vytvořena ze  sady papírů ART WALK 6x8 inch a doplněna o index tab/štítek ze sady CARE FREE Ephemera Die-Cuts



Tato krásná kartička o velikosti 4x6 inch je ze sady ART WALK 6x8 inch.  Na tu jsem vytvořila koláž několika Phrase (slova) samolepkami z různých sad.  

První "JOY SPARKER" a druhá "just be kind" jsou ze sady ART WALK Cardstock Stickers; třetí "TOUGH" výkladová samolepka je ze sady CARE FREE Definition samolepek



Na poslední fotografii níže jsem vytvořila poslední, třetí koláž několika Phrase (slova) samolepkami z různých sad.  

První "GOOD TIME" a druhá "LOVE YA SELF" jsou ze sady ART WALK Cardstock Stickers; třetí "TOUGH" výkladová samolepka je ze sady CARE FREE Definition samolepek




Veselý obrázek na monitoru počítače na fotce je třičtvrtěletní prověrka z matiky mého syna. Nenechte se mýlit, je to ze šesté třídy a "umělecký (ne)talent" zdědil po mě. Vtip je v tom, že mi ho ukazovala učitelka matematiky při on-line třídních schůzkách, co tam, asi když se nudil, na test nakreslil. Myslím, že ho zachránilo jen to, že z té písemky dostal jedničku, jinak by ji to asi tak nepobavilo. Červené knoflíky, oči a test v ruce mu dokreslila paní učitelka. 

Krásný den,

Charlotta





2 komentáře:

  1. Ta maluvka :D jinak opet krasna stranka! Takovou "temnotu" bych u tebe necekala :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Lotko, ty zelené papíry z kolekce Art Walk jsou velmi zajímavé a krásně jsi je sladila s fotkami z přírody.

    OdpovědětVymazat