pátek 15. října 2021

Project Life Week 20/2021

Dvacátý týden mého Project Life alba 2021 je malinko jiný, než jsem zvyklá. Tentokrát jsem se tak trochu "rozjela v tvorbě" :-), což mi není moc vlastní. Nakonec jsem si to moc užila, ale ono to ani jinak s krásným materiálem od Heidi Swapp ani nejde. 

Zkombinovala jsem dvě kolekce od Heidi Swapp - ART WALK a CARE FREE. Vše jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Na titulní kartičku jsem si vybrala fuchsiový papír, který je zkombinovaný s pudrově růžovými tahy štětce ze sady papírů ART WALK 6x8 inch.  Na první podled papír vypadá jako se 3D efektem. Z  papíru jsem vytvořila zpodkladovou Project Life kartičku o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem pomocí 3D oboustranně lepících čtverečků nalepila vystřižený nápis "this week" z Ali Edwards Project Life sady kartiček Stories By The Year. Na ten jsem natiskla datumy pomocí roller razítka. 

Heidi Swapp použila úplně stejnou zelenkavou barvu na svých CARE FREE Definition samolepkách, jako Ali Edwards na své  Project Life kartičce ze sady Stories By The Year. Pro mě jednoznačně povel pro zkombinování :-) 

Nakonec jsem pomocí sponky na papír připevnila papírový výsek ze sady CARE FREE Ephemera Die-Cuts


Sadu CARE FREE Definition samolepek jsem si moc oblíbila. Možná je to tím, že odjakživa miluju anglické výkladové slovníky a právě ty mi je připomínají. Určitě tuto sadu u mě uvidíte i na jiných projektech a vypotřebuji ji až do posledního.

Na těchto dvou fotografiích jsem je doplnila o nápisy ze sady CARE FREE Ephemera Die-Cuts, které jsem připevnila pomocí sešívačky.




A teď už jsem se dostala k tomu mému "tvoření" :-) Jedná se o čtyři kartičky o velikosti 3x4 inch vytvořených ze  sady papírů ART WALK 6x8 inch.   Papír v tomto případě skvěle barevně doplňuje fotku podlahy, kterou jsem vyfotila v pražské pobočce obchodu ZARA. Na ten jsem nalepila visačku z bílého Scrapbook papíru doplněnou o barevnou visačku z CARE FREE Ephemera Die-Cuts sady. 

Druhá kartička je kombinací fuchsiového papíru o velikosti 3x4 inch ze  sady papírů ART WALK 6x8 inch.   Na ten jsem nalepila visačku z bílého Scrapbook papíru doplněnou o dvě barevné visačky z CARE FREE Ephemera Die-Cuts sady, provázek a sponka na papír. 


Třetí kartička je opět kombinací fuchsiového papíru o velikosti 3x4 inch ze  sady papírů ART WALK 6x8 inch.   Na ten jsem nalepila předem natištěnou visačku a výřez květiny z CARE FREE Ephemera Die-Cuts sady. Do květiny jsem kružítkem udělala díru a přivázala provázek, který jsem provlékla i visačkou.

Čtvrtá, poslední kartička o velikosti 3x4 inch je také ze  sady papírů ART WALK 6x8 inch.   Na ten jsem nalepila Na ten jsem nalepila visačku z bílého Scrapbook papíru doplněnou o dvě barevné visačky z CARE FREE Ephemera Die-Cuts sady, provázek a sponka na papír. 


To je pro dnešní den vše. Mějte se krásně,

Charlotta



3 komentáře: