pátek 29. října 2021

Project Life Week 23/2021

Dvacátý třetí týden mého Project Life alba 2021 jsem vytvořila z barevně zajímavých papírů ze sady ART WALK 6x8 inch. Nikdy bych vlastně nevěřila, že na první pohled zvláštní barevno/strukturované papíry, budou hezké Project Life kartičky do mého Project Lfe alba.
Nakonec skvěle doplnily i mé fotky a tak jsem opravdu spokojená. Vše jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins

Na titulní kartičku o velikosti 4x6 inch jsem si vybrala "flekatý" papír ze sady ART WALK 6x8 inch.  Na ten jsem nalepila vystřižený nápis "this week" z Ali Edwards Project Life sady kartiček Stories By The Year a přidala kulatou samolepku "hello SUNSHINE" ze sady CARE FREE Definition samolepek. Nakonec jsem natiskla datumy pomocí roller razítka. 


I malé kartičky o velikosti 3x4 inch jsou z papírů ze sady ART WALK 6x8 inch. Na ty jsem nalepila černé Phrase (slova) samolepky ze sady CARE FREE Definition samolepek. Na spodní část této 3x4 kartičky jsem pomocí velmi staré samolepící ABC (Rise & Shine Amy Tan) nalepila nápis OUR"....



... tuto velmi starou samolepící ABC (Rise & Shine Amy Tan) jsem použila i na dalších dvou Project Life kartičkách a tak vytvořila nápis "OUR" "FUN" "LIFE". I zbývající dvě kartičky jsem doplnila jinou ozdobou - na velkou 4x6 inch kartičku jsem nalepila 3D růžové srdíčko (uvnitř je asi molitan a tak je měkoučké)  ze sady Shine on Mini od Amy Tan. Pod to jsem nalepila zelené vellumové srdíčko ze sady CARE FREE Ephemera Die-Cuts. A na třetí Proejct Life kartičku o velikosti 3x4 inch a nápisem "LIFE" jsem nalepila kulatý papírový výsek "love", také ze  sady CARE FREE Ephemera Die-Cuts


A nakonec další krásná barevná kombinace na Project Life kartičce z papírů ze sady ART WALK 6x8 inch


Krásný víkend, 

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat