pondělí 1. listopadu 2021

Project Life Week 24/2021

Oproti několika předchozím týdnům v mém Project Life albu 2021 je tento dvacátý čtvrtý, relativně málo barevný.  Ikdyž jsem použila opět hodně "strakaté" papíry sady ART WALK 6x8 inch. Navrch jsem totiž položila krásnou bílou Scrapbook čtvrtku s předem vyřezanýma duhama CARE FREE Die-Cut Cardstock Specialty Paper od Heidi Swapp. 

Vše jsem vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Na titulní kartičku jsem si vybrala hodně barevně "strakatý" papír ze sady papírů ART WALK 6x8 inch a navrch jsem položila CARE FREE Die-Cut Cardstock Specialty Paper od Heidi Swapp. 

Nápis "this week" z Ali Edwards Project Life sady kartiček Stories By The Year, který se opakuje na všech mých titulních kartičkách v Project Life albu 2021, jsem tentokrát doplnila výkladovou samolepku "WILD" ze sady CARE FREE Definition.


Po nafocení celého tohoto týdne jsem si uvědomila, že jsem nenatisla datumy tohoto týdne a tak jsem je doplnila až nakonec. Ty jsem natiskla pomocí roller razítka


Spojovacím elementem tohoto týdne není jen Scrapbook čtvrtka s předem vyřezanýma duhama CARE FREE Die-Cut Cardstock Specialty Paper od Heidi Swapp. Ale i papírové nápisy "inspire", "unplug" a breathe" ze sady CARE FREE Ephemera Die-Cuts. Ty jsem ještě doplnila o Phrase (slova) samolepky ze sady CARE FREE Definition.

Hezký týden,

Charlotta




Žádné komentáře:

Okomentovat