pátek 19. listopadu 2021

Project Life December Daily® 2021 - předchozí alba a příprava stran 1. dí

Vánoční čas se kvapem blíží a tak jsem si opět začala připravovat samostatné Project Life December Daily® 2021 album. 

V předchozích letech jsem si ve volných chvilkách "předkreslovala/plánovala" jednotlivé strany a pak je tvořila. Tento rok jsem vzala dvě vánoční sady od Ali Edwards - December Daily® 2019 a AE JOY Story Kit, zasedla a rovnou tvořila. Prostě jsem na delší přípravy neměla tento rok chuť. 

A co December Daily® je? Je to typicky americká záležitost, vymyslela ji Ali Edwards již v roce 2007 a od té doby se to stalo v Project Life a Scrapbook tradicí. Jedná se o způsob jak zachytit vaše předvánoční a vánoční tradice.

Já osobně jsem December Daily® začala tvořit v roce 2013. V níže uvedených příspěvcích si můžete přečíst nejen jak jsem daná alba tvořila, ale i to, co můžete během prosincových dnů zaznamenávat.

2013 - tento rok jsem December Daily® tvořila do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2020 - Náměty a Inspirace

Project Life December Daily® 2013 - přípravyTitulkaWK 49WK 50WK 51WK 52

2014 - i tento rok jsem December Daily® tvořila do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2014 - přípravyWK 49WK 50

2015 - i tento rok jsem December Daily® tvořila do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2015 - přípravyWK 49WK 50WK 51

2016 - i tento rok jsem December Daily® tvořila do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2016 - přípravyWK 49

2017 - první rok co jsem December Daily® tvořila do samostatného 6x8 Project Life alba, i přes to jsem náš prosinec zaznamenala do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2017 - přípravyPříprava alba VIDEO, Pomůcky, Týden 1Týden 2Týden 3

2018 - tento jsem December Daily® tvořila do Travellers Notebook (TN = cestovního deníku), i přes to jsem náš prosinec zaznamenala do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2018 - přípravyPříprava TNTýden 1Týden 2Týden 3Týden 4

2019 - další rok co jsem December Daily® tvořila do samostatného 6x8 Project Life alba, které jsem si ještě trochu zmenšila, i přes to jsem náš prosinec zaznamenala do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2019 - přípravy Krok Za KrokemTýden 1Týden 2Týden 3Týden 4

2020 - December Daily® jsem poprvé tvořila z original sady od Ali Edwards do samostatného 6x8 Project Life alba a opět i přes to jsem náš prosinec zaznamenala do klasického 12x12 Project Life alba 

Project Life December Daily® 2020 - předchozí alba a přípravyProject Life December Daily® 2020 - příprava stran 1.dílProject Life December Daily® 2020 - příprava stran 2.díl Týden 1.-11.2020, Týden 12.-18.2020, Týden 19.-23.2020, Týden 24.-26.2020 finále

To je z historie mého December Daily® vše a nyní už to bude o tom, co plánuji s albem December Daily® 2021. Největší porci inspirace jsem načerpala na Instagramu a Pinterestu.

Ikdyž na e-shopu www.scrapylife.cz momentálně vánoční Ali Edwards sady nejsou skladem, jsem s týmem Ali Edwatds stále v komunikaci ohledně jejich uvolnění. Ostatní vánoční zboží z USA by mělo být  skladem počátkem prosince.

A teď už k vlastnímu tvoření mých "foundation pages" (přípravné stránky). Proč je dělám? Nemusím vám nikomu říkat, že v prosinci je tak trochu zmatek a času na tvoření je málo. Takže proto si stránky předpřipravím a pak už jen vytisknu fotky v dané velikosti a je to. Maximálně něco málo dozdobím. 

Tento rok jsem nepoužila Aplikátor folií MINC, FUSE tool ani šicí stroj. Mimo dvou vánočních sad od Ali Edwards - December Daily® 2019 a AE JOY Story Kit a pár Scrapbook listů o velikosti 12x12,  jsem si vystačila s roller lepidlem, řezačkou s rýhovačkou, nůžkami a provázky.

Scrapbook listy o velikosti 12x12 inch, které  jsem v December Daily® albu 2021 použila jsou tyto: 

I toto moje Project Life December Daily® 2021 album musí mít úvodní stránku. Vytvořila jsem ji z bílého Scrapbook papíru Bazzill Classic White 12x12 inch oříznutého na velikost 6x8 inch. Na ten jsem z jedné strany pomocí zlaté washi pásky připevnila průhlednou acetátovou folii. Druhou klopu průhledné acetátové folie  jsem proděravěla a vložila do kroužkového Project life alba 6x8 inch. Na ozdobení jsem použila stařičká vánoční razítka od Ali Edwards. S vánoční tématikou od Ali Edwards jsou také Pure Magic. Razítka jsem embossovala horkovzdušnou pistolí a tak jsou trochu vystouplá. 

Zelená kovová ozdoba s hvězdičkou je ze sady  December Daily® 2019 . Krásné kovové vánoční ozdoby jsou i v kolekci Joyful

Zelený provázek (vlnu) jsem koupila v galanterii. Dají se použít i vánoční stužky.


Další stránkou je kombinace průhledné acetátové folie Gold Foil Stars 12x12 inch a velké visačky o velikosti 4x8 inch. Opět jsem přidala zelený provázek a kovový hřebíček (brad).


Hvězdičková stránka je kombinací všemožných hvězdiček, papíru o velikosti 6x8 inch s kulatými výřezy a   průhledné acetátové folie. Na druhou stranu jsem použila plastovou scrapbook kapsu od Simple Stories



Z druhé strany plastové scrapbook kapsy od Simple Stories jsem vložila další Project Life kartičky o velikosti 3x4 inch. Jednu z nich jsem dozdobila zlatým, pěnovým  srdíčkem z úžasné sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes. Na velké visačce o velikosti 4x8 inch je zelený provázekkovový hřebíček (brad) a zlaté, pěnové  srdíčko ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes.





Jak už je o mně známo mám ráda všemožné Phrase (slova) samolepky. Tady jsem je využila do tvaru stromku. Jako kmen a hvězdu jsem použila wood veneer (dřevěné) ozdoby







Dalším jsou visačky - velká visačka o velikosti 4x8 inch se zeleným provázkem a kovovým hřebíčkem (brad). Vpravo je pak bílý embossovaný papír Honey & Spice Specialty Paper 12x12 inch oříznutý na velikost 6x8 inch na který jsem vyřezala malé visačky. Malé visačky jsou v několika vrstvách, připevněné kovovým hřebíčkem (brad), aby se daly otevírat (listovat).

Sice jsem si visačky vyrobila sama, ale visačky se dají i koupit - krásné již vyrobené, které k sobě krásně ladí. 

Bannery neboli vlaječky - vytvořila jsem je z odřezků papírů a krabice ve které je uložena vánoční sada od Ali Edwards December Daily® 2019. Opět mají několik vrstev, aby se jimi dalo listovat. tentokrát jsem je připevnila sešívačkou a nejspodnější list přilepila roller lepidlem. Zlatá, pěnová  srdíčka jsou ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes.



Další plastová scrapbook kapsa od Simple Stories - vložila jsem do ní Project Life kartičky o velikosti 3x4 inch a 4x6 inch. Jednu z nich jsem dozdobila  korkovou hvězdou a druhou průhlednou, plastovu ozdobou ve tvaru věnce. Průhlednou ozdobu jsem podložila kouskem bílého Scrapbook papíru Bazzill Classic White 12x12 inch.





Další stránka je sice jiná, ale už jsem tuto podobnou kombinaci popisovala výše.  



Další várku inspirace vám přinesu příští pátek. 

Teď už vám přeji krásný a třeba tvořivý víkend, 

Charlotta


3 komentáře:

  1. Lotko parádní, ta hvězdičkový stránka a vlaječky jsou parádní...a to množství DD co už jsi vytvořila...nemám slov....já mám asi 4 a z toho ani jeden dodělaný...takže letos opět pokus o to ho dodělat 🤣🤣🤣

    OdpovědětVymazat
  2. Lotko, to je nádhera! Nemám slov a přesně jak píše Kája, to množství DD je obdivuhodné a těch nápadů. Smekám klobouk! Ještě pár let a taky mě vyburcuješ k tomu si jedno DD udělat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lotko, to je přesně ten článek plný inspirace a super vychytávek, na který se vždy tak těším a opakovaně se k němu vracím. Díky za tyhle příspěvky❤️

    OdpovědětVymazat