středa 3. listopadu 2021

Project Life Week 41/2021 - The Best Day

 

Krásný podušičkový den milé scrapbook-ženy!

Dnes jsem si pro Vás připravila skoro nejaktuálnější stránku dle data a z novinkové kolekce od PinkFresh Studia s názvem The Best Day. Nenechte se ale vyvést z míry, že jsem aktuální. Právě naopak, album na rok 2021 ještě nemám založené a to už jsme v půlce týdne s číslem 44. Jen jsem si udělala takovou malou odbočku od restů :)

 

 
 

Papíry The Best Day jsem si primárně koupila kvůli papíru s designem kol, protože jsme letos najezdili opravdu mnoho kilometrů, ve finále jsem ale do něj ještě nestřihla. V kolekci je totiž i papír brýlový a to je u nás aktuální téma. Oba kluci totiž začali nosit brýle, tak to musí být řádně zdokumentováno.

Levou stranu jsem vložila do kapsy typu Q od Becky Higgins. Áčka mi už pomalu docházejí a toto je jejich skvělá alternativa. Škoda, že k papírům The Best Day nelze dokoupit samolepící abeceda, výřezy či enamelky, neklesejte však na mysli, tím že je to PinkFresh, dají se papíry kombinovat i se staršími kolekcemi. A navíc, sada obsahuje minimálně 3 papíry, které se dají rozstříhat a následně použít jako výřezy.

Například tady oranžová kartička s věnečkem. Puffy samolepící písmena WK jsem použila z kolekce Out and About. Label je od Hero Arts a razítkovací barva nese název Prickly Pear. Číslo týdne je pak natištěno černou razítkovací barvou na papír z výše uvedené kolekce. Číselná razítka najdete u Ali Edwards. 


Na menší nadpisy jsem pak použila také puffy samolepící písmenka, avšak z neutrální kolekce The Mix no. 2 v barvě Peach. Růžový label je natištěn barvou v odstínu Pink Peony. Puffy samolepku brýlí pak najdete v kolekci Super cool.
 

Pravou stranu jsem vložila do kapsy s rozvržením R. Prostě a jednoduše Q pootočené o 90 stupňů. Dobře to ta Becky vymyslela.


Journaling napsaný ještě nemám, ale věřím, že se co nejvíce textu vejde na tuto 4x6 kartičku s otiskem razítka od Ali Edwards. Enamelky jsou z kolekce a case of blahs. Labely i puffy abecedu jsem popsala již výše.
 

Výsek Autumn je opět vystřižený ze čtvrtky The Best Day a puffy samolepku najdete v aršíku Super Cool. Tímto se s Vámi pro dnešek loučím, protože víc PinkFresh kolekcí už asi ani nemám, a jak je vidno, vše k sobě krásně sedí a ladí. 

Přeji Vám krásný listopad plný tvoření!

J.


P.S. Omlouvám se za kvalitu fotek, zapomněla jsem na posun času a fotila je až s umělým osvětlením, což je dost znát, protože všechny barvy jsou ve skutečnosti více jasnější.


 

 



1 komentář:

  1. Jaru, máš krásné podzimní stránky, kolekce od PinkFresh je velmi povedená! A brýle klukům sluší:D

    OdpovědětVymazat