sobota 4. prosince 2021

Project Life December Daily® 2021 - 1.-5. den

V dnešním příspěvku se pustíme do prvních dnů mého letošního Project Life December Daily® alba. 

Nebudu se tady na začátku moc rozepisovat, ale jen poznamenám, že tím, že jsem si stránky předpřipravila, samotné zpracování s fotkama byla už rychlovka. 


Úvodní stránku celého alba jsem vytvořila z bílého Scrapbook papíru Bazzill Classic White 12x12 inch oříznutého na velikost 6x8 inch. Dovnitř jsem vlepila fotku vlastnoručně vyrobených stromků, které budou tento rok součástí naší domácí výrozdoby. 


Na ten jsem z jedné strany pomocí zlaté washi pásky připevnila průhlednou acetátovou folii. Druhou klopu průhledné acetátové folie  jsem proděravěla a vložila do kroužkového Project life alba 6x8 inch. Na ozdobení jsem použila stařičká vánoční razítka od Ali Edwards. S vánoční tématikou od Ali Edwards jsou také Pure Magic. Razítka jsem embossovala horkovzdušnou pistolí a tak jsou trochu vystouplá. 

Zelená kovová ozdoba s hvězdičkou je ze sady  December Daily® 2019 . Krásné kovové vánoční ozdoby jsou i v kolekci Joyful

Zelený provázek (vlnu) jsem koupila v galanterii. Dají se použít i vánoční stužky.


Do fotky jsem udělala zářez na vložení 3x4 inch Project Life kartičky ze sady  December Daily® 2019. Aby se dala kartička  dobře vytahovat, nalepila jsem na ni samolepící TAB od Ali Edwards. 

Původně jsem myslela, že na vložený papírek v samolepící TAB natisknu něco razítkem, ale nakonec jsem se rozhodla nalepit Phrase (slova) samolepku. Tato červená samolepka na průhledném pozadí je  ze sady  December Daily® 2019.

Po nafocení jsem přidala na 3x4 inch Project Life kartičku text o tom, proč tvořím toto album.

Z druhé strany titulky jsem nalepila další velkoformátovou fotku a přes ni překryla jen průhlednou acetátovou folii Gold Foil Stars 12x12 inch. Fotku jsem napárovala s předem natištěnou velkou visačkou o velikosti 4x8 inch ze sady December Daily® 2019. Navrch jsem přidala zelený provázek a kovový hřebíček (brad). A opět červenou Phrase (slova) samolepku na průhledném pozadí, která je  ze sady  December Daily® 2019.

Po nafocení jsem přidala na velkou visačku text o tom, co bych si v tomto krásném období přála. 



První advent byl tento rok mimo prosinec, i přes to, jsem ho do svého Project Life December Daily® alba zařadila. 

Na fotku jedné svíčky z našeho adventního svícnu jsem použila zadní část velké visačky o velikosti 4x8 inch ze sady December Daily® 2019 z předchozího dne.

Stránka vpravo je zadní část výřezové stránky, kterou jsem jen doplnila o kulatý výřez, který jsem "pozlatila" pomocí zlaté washi pásky. Pak jsem na to nalapila kulatý kartonový výsek ze sady December Daily® 2019.

Nadpis I.ADVENT jsem napsala pomocí samolepící ABC

Po nafocení jsem přidala text o tom, co jsme dělali v tento den.





Hvězdičková stránka je kombinací všemožných hvězdiček, papíru o velikosti 6x8 inch s kulatými výřezy (ty jsem udělala vysekávacím punchem, ale klidně se dají vyříznout nožíkem) a   průhledné acetátové folieDo středu acetátové folie jsem nalepila jednu fotku s kávou v listí. Na druhou stranu jsem použila plastovou scrapbook kapsu od Simple Stories do které jsem vložila dvě Project Life kartičky o velikosti 3x4 inch. Fotky jsem vytiskla ve velikosti 2x2 inch a doplnila je o číslo "2", korkovou hvězdičku a výřez z hvězdičkovatého papíru. Po nafocení jsem na 3x4 inch Project Life kartičku napsala text o našem dni ve Stromovce.

Na druhou stranu plastové scrapbook kapsy od Simple Stories jsem opět vložila dvě Project Life kartičky o velikosti 3x4 inch. Jednu z nich jsem dozdobila zlatým, pěnovým  srdíčkem z úžasné sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes. Dvě fotky "zavřených vánočních trhů"  jsem opět vytiskla ve velikosti 2x2 inch. Tentokrát jsem doplnila číslo "3". Na velké visačce o velikosti 4x8 inch je zelený provázekkovový hřebíček (brad) a zlaté, pěnové  srdíčko ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes. Po nafocení jsem napsala text o zavřených adventních trzích v ČR.





Kapsu "DOPISY JEŽÍŠKOVI" jsem udělala z krabice ve které se  prodává December Daily® 2019 kit. Doplnila jsem jen nadpis "DOPISY"  samolepící ABC a zlaté, pěnové srdíčko ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes. Na ni jsem nalepila fotku a dovnitř vložila dopisy v obálkách. Pro lepší vytahování jsem nalepila samolepící TAB od Ali Edwards a Phrase (slova) samolepky

Vlevo od kapsy je fotka toho co je uvnitř obálek, kterou jsem nalepila na zadní část velké visačky o velikosti 4x8 inch ze sady December Daily® 2019 z předchozího dne.

Čísla na obálkách jsou kartonové výsek ze sady December Daily® 2019



I zadní stranu kapsy "DOPISY JEŽÍŠKOVI" jsem polepila fotkou, tentokrát jak jsme se celá mini rodinka zapojili di zdobení stromku. Králík a pes v levém spodním rohu jen přihlíží. 

Vpravo jsem na průhlednou acetátovou folii  nalepila všemožné Phrase (slova) samolepky do tvaru stromku. Jako kmen a hvězdu jsem použila wood veneer (dřevěné) ozdoby. K tomu jsem bavlnkou přišila fotku, kde můj syn nasazuje špičku na stromek.











Přeji krásný druhý advent, 

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat