pondělí 27. prosince 2021

DECEMBER DAILY® 2021 - Příprava a plány na rok 2022


Jak už jste podle nadpisu poznaly, ano, letos si vyzkouším December daily! Nebude to poprvé, ale poprvé pořádně chápu o čem to vlastně je. Dneska to bude trošku delší, tak si udělejte dobrou kávu nebo čaj a pojďme na to!

Vždycky jsem se totiž bála, že nebudu mít z toho dne fotku, nebo že nejsem dobrá ve vyprávění příběhů a pak jsem zjistila, že si to moc komplikuju a moc o tom přemýšlím. DD totiž nemá tak úplně daná pravidla. To, že zpracováváte den s číslem 12, neznamená nutně, že musíte použít fotku z 12. prosince a napsat, co se dělo. Fakt ne! A tohle mi trval docela dlouho pochopit. A pak mne také trápila otázka dvojího scrapnutí fotek, protože lepím i klasické rodinné PL album. I to jsem tentokrát hodila za hlavu i kvůli tomu, jakou verzi letošního PL alba budu dělat. Více o tom, se dozvíte na konci článku. 😊

Příprava a moje proč

Než vám ukážu nějaké stránky z alba, podobně jako Lotka, jsem si udělala přípravu. Ne v tom smyslu, že bych si předpřipravila album, ale spíš jsem si udělala "rešerši" o tom, jak kdo DD vlastně lepí. Jako v první jsem si přečetla všechny články od Lotky a že jich je! Všechny najdete tady -> . Druhou studnicí byla samozřejmě Ali Edwards, která jako každý rok dává na youtube videa z aktuálního DD alba. Třetí studnicí nápadů je Krystal Idunate, kterou znám díky naší Ajce a ta také dává aktuální stránky z alba na youtube a nemohla bych zapomenout ani na Amy Gretchen, která trošku nestíhá (heheh 😁), ale také dává na youtube inspiraci. A důvod proč takové DD album dělat? Chci si vyzkoušet něco jiného, chci si vyzkoušet různé "krávovinky", které jinak do PL alba moc nemám šanci dostat.

  

Co budu používat?

První co jsem si na letošní DD připravila byl materiál ze kterého budu lepit a nemůže to být nic jiného, než kit přímo od Aliny. Pořídila jsem si ho už loni s tím, že z něho nalepím prosinec 2020 do normálního PL alba, ale nakonec jsem se trošku pobláznila a koupila vánočních kolekcí tolik, že by mi to vystačilo na dalších 5 let a to nepřeháním 🙈 Čas přišel tedy nyní. Kromě kitu, jsem si do pana vozejka přidala také všechno co od Aliny mám. Její kartičky a ozdoby jsou takové jednoduché a minimalistické, že se budou hodit i k vánočnímu kitu. K Alině jsem přidala ještě Dymo štítkovač, Heidi Swapp zlatý sprej, tuž a nitku. Myslím, že budu v průběhu používat určitě ještě něco dalšího, ale tohle je zatím to hlavní.

Album koupené nebo vyrobené? Jaká velikost? Malé nebo velké? Nad tím, jsem dumala docela dlouho. Nakonec padla volba na album 6x8 od Simple stories a brzy zjistíte proč 😁😎


 


Témata

Materiál mám, album mám a teď to nejdůležitější - témata! Nad těmi jsem si hlavu málem zavařila. Naštěstí mi hodně pomohla inspirace od Lotky. Podle ní a podle toho co jsem si chtěla zaznamenat, jsem dala dohromady seznam 31 témat. 

  1. Čím se letos Vánoce liší oproti let předchozím
  2. Výzdoba
  3. Perníkové latté
  4. Světýlka
  5. Práce / Praha
  6. Spotify
  7. Svíčky
  8. Nákupy
  9. Můj den
  10. Lukášův den
  11. Alyšky den
  12. Věnec na dveřích
  13. My - naše společné vánoční focení
  14. První sníh
  15. Nymburk
  16. Pečení perníčků
  17. Dárky - seznam
  18. Narozeniny Lukáše a Lindy
  19. Dárky - koupené
  20. Výběr stromu
  21. Zdobení stromu
  22. Dělání salátu zdobení stromečku u našich
  23. Společná večeře s Lukášem
  24. Štědrý den
  25. 1. vánoční svátek
  26. Filmy
  27. Moje tradiční hraní počítačové hry
  28. Scrapmaraton
  29. Lego
  30. Deskovka
  31. Silvestr

... a to by bylo prozatím k DD vše! 😊 Příště už vás čekají videa z lepení. Sama jsem na sebe docela zvědavá! 😁

Plány na rok 2022

V mém předchozím článku jsem nakousla, že v příštím roce chystám nějaké změny a mám opět ambiciózní plán! Aktuálně mám přesně rok skluz v našem rodinném albu a tak jsem se mohla zamyslet, jak ho pojmout. Letošní rok si chci zkusit do alba o velikosti 6x8 a DD je takový zkušební projekt, jestli mi velikost 6x8 bude vyhovovat ... a aby toho nebylo málo, chtěla bych zároveň s albem z roku 2021 lepit také album z roku 2022! Jsem asi trošku blázen a budu nervózní z toho, že nebudu mít skluz (jak já závidím holkám, co mají skluz! 😁), ale chci to zkusit. Poslední dobou mám pocit, že jsem se zasekla na jednom způsobu lepení alba a tak mi změna snad pomůže a pokud se zrovna nebudu cítit na velikost 6x8 můžu se vrátit ke klasice. 


Závěrem bych vám chtěla popřát co nejlepší vstup do nového roku a ať se rozhodnete pro cokoliv, abyste se toho nebály a šly do toho po hlavě! 💖
Bára



1 komentář: