pátek 10. prosince 2021

Project Life December Daily® 2021 - 6.-10. den

Další stránky mého letošního Project Life December Daily® alba. 

Předchozí díly tohoto mini seriálu najdete v následujících prolincích - přípravy 1, přípravy 2, DD 1.-5. den.


Dnes tedy začnu šestým dnem. Využila jsem zadní stranu předchozího dne, kterou jsem vytvořila z průhledné acetátové folie  a bavlnkou přišitou fotku. 




Na tu jsem nalepila scrapbook čtvrtku ze sady  December Daily® 2019. Ozdobila jsem ji plastovým číslem "6" a chipboardovou "kartonovou" samolepkou s nápisem "LOVE THIS". Text na takto barevné scrapbook čtvrtce nebyl moc vidět a tak jsem ho přelepila bílou Bazzill Classic White 12x12 inch. Přidala jsem červenou bavlnku kvůli textuře. Zlatý stromek jsem nalepila zlatou washi páskou.  


Visačková stránka je jedna z mých oblíbených a to hlavně kvůli celému barevnému sladění. Na velkou visačku vlevo o velikosti 4x8 inch se zeleným provázkem (galanterie) a kovovým hřebíčkem (brad) jsem nalepila fotku o velikosti 3x6 inch. Vpravo je pak bílý embossovaný papír Honey & Spice Specialty Paper 12x12 inch oříznutý na velikost 6x8 inch, na který jsem vyřezala malé visačky z Project Life kartiček ze sady  December Daily® 2019 a fotek o velikosti cca 3x4 inch. Tím jsou visačky v několika vrstvách, připevněné kovovým hřebíčkem (brad), aby se daly otevírat (listovat). Navrch jsem nalepila texty (mé a mé sestry jména) pomocí zlaté ABC  a pěnové  srdíčko ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes.

Sice jsem si visačky vyrobila sama, ale visačky se dají i koupit - krásné již vyrobené, které k sobě krásně ladí. 

Druhá adventní neděle vyšla tento rok s oslavou Mikuláše. Do fotky s adventním svícnem jsem udělala zářez na vložení Project Life kartičky. Je vytvořená z krásné embossované čtvrtky s nápisy Honey & Spice Specialty Paper 12x12 inchAby se dala kartička dobře vytahovat, nalepila jsem na ni samolepící TAB od Ali Edwards. Číslo "8" jsem připevnila pomocí červené bavlnky. Mikulášské fotky jsem zloučila do "harmoniky", kterou jsem nalepila na průhlednou acetátovou folii Gold Foil Stars 12x12 inch. Pro lepší otevírání jsem přidala samolepící TAB od Ali Edwards. 


Tato dvou strana je kombinací plastové kapsy a bílé Bazzill Classic White čtvrtky. Pracovně ji nazývám "dárek", ale uvnitř skrývá fotky z ulic vánoční Prahy.

Vlevo do plastové scrapbook kapsy od Simple Stories jsem vložila Project Life kartičku o velikosti 3x4 inch ze sady  December Daily® 2019 . Číslo "9" je z této sady také, ale dá se pořdit i sada jinýchDruhou  Project Life kartičku o velikosti 3x4  jsem vytvořila z průhledné acetátové folie  na kterou  jsem použila stařičká vánoční razítka od Ali Edwards. S vánoční tématikou od Ali Edwards jsou také Pure Magic. Razítka jsem embossovala horkovzdušnou pistolí a tak jsou trochu vystouplá. Černá gumová "MERRY, MERRY,...." ozdoba je původně visačka ze sady  December Daily® 2019, kterou jsem ostříhla a přilepila  přímo na plastovou scrapbook kapsu od Simple Stories. V dalších kapsičkách je stromečková čtvrtka, použitá i na "dárku" vpravo ze sady  December Daily® 2019 a průhledná acetátová folie Gold Foil Stars.

"Dárek" je jen Scrapbook čtvrtka o velikosti 5x6 inch ze sady December Daily® 2019. Víko "dárku" je jen  o 0,5 inch větší. Stříbrnou mašli jsem vytvořila z washi pásky. Aby se mi očka mašle neslepila, udělala jsem ji dvojitě. Fotky přilepené k vytahovacímu víku krabice jsou nalepené na obou stranách.



Stránka "koulovaná" se skvěle hodila k mé předem připravené stránce s vánočními ozdobami. Logicky jsem je přejmenovala na sněhové koule. Přilepila jsem je na podklad z bílého Scrapbook papíru Bazzill Classic White 12x12 inch. Koule jsem vystřihla z různých papírů a doplnila fotkami.
Všechny vrstevy jsem následně spojila pomocí kovového hřebíčku (brad).




Pravou stranu jsem vytvořila  velmi jednoduše. Průhlednou acetátovou folií Gold Foil Stars 12x12 inch jsem překryla fotku z naší koulované. 


To je pro dnešní den vše a přeji krásný třetí advent. 

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat