pondělí 20. prosince 2021

Náš prosinec 2021 - 1.část

Hezké adventní pondělí,

letos jsem  ( jako každý rok ) přemýšlela o tom, zda se pustit do December daily neboli Náš prosinec. Musím se přiznat, že jsem zatím žádné prosincové album nedodělala celé, vždy mi alespoň pár dnů zbyde na dodělání a po konci Adventu už se mi do dodělávání nikdy nechce. Každý rok vymýšlím formát, který by byl optimální a podařilo se mi album dotáhnout do konce. Letos se zdá, že jsem dodělání nejblíže. Dokonce ani nemám moc velký skluz, jen asi tři dny, což se mi zatím nikdy nepovedlo :-D.

 

Před začátkem adventu jsem dlouho vymýšlela, jako použiji kolekci a nakonce jsem se rozhodla pro dvě kolekce od  Teresy Colins - Candy cane lane a Tinsel and company. Kromě sady papírů Candy cane lane jsem z této kolekce využila sadu washi pásek a sadu papírových samolepek. Z kolekce  Tinsel and company jsem využila sadu enamelek a také sadu složek a obálek

V loňském albu jsem na očíslování dnů využila stírací papír (jakoby los), v letošním albu jsem použila velká zlatá kartonová čísla 25 Days Gold numbers od American Craft.

Kromě těchto hlavních kolekcí jsem si ještě pomohla puffy nápisy Color fresh puffy stickers od Heidy Swapp a samolepícími rámečky ze sady Care Free Cardstock Stickers od Heidy Swapp.

Co se týká formátu alba, tak jsem si pomocí Journal Book Binding Punch vyrobila sešitek o velikosti cca 8x6 inch, do kterého jse vložila bílé papíry - na každý den jednu stránku. Idea je, vytisknout si z každého dne jednu fotku - nakonec z některých dnů je fotek více, ale vždy se mi vejdou na jednu stránku deníčku.

A teď už Vám ukáži jednotlivé stránky.



To je zatím patnáct dní, zbývající dny  (doufám že až do 24.prosince), Vám ukáži v dalším článku.

Přeji Vám krásné prožití Vánoc, pohodu, zdraví a štěstí v roce 2022 a doufám, že se zde za měsíc zase setkáme :-)

Kája




Žádné komentáře:

Okomentovat