středa 29. prosince 2021

Bilanční layout a výhled do budoucnosti

 

Hezké mezisváteční období! Máme před sebou konec roku a to je pro  mne vždy období bilancování, zhodnocení úspěchů a neúspěchů v daném roce a také výhledů pro rok nový. Když jsem v prosinci vybírala fotografie pro babičku do kalendáře, opakovaně jsem narážela na snímky zahrady, okolo které chodím každý všední den na autobus do práce a občas si ji fotím. Baví mne ji v průběhu roku pozorovat, jak raší, bují, opadávají na ní listy, aby zase na jaře povstala, zkrátka žije. Proto jsem vybrala čtyři snímky této zahrady v různých ročních obdobích a vytvořila si z nich takový bilanční layout, kde jsem na pár řádcích zhodnotila život naší rodiny v roce 2021. Možná je ta příroda a její opakující se životní cyklus takovým ukotvením v poněkud nejisté covidové době. 




Tentokrát jsem pracovala s kapsovou stránkou určenou do 9 x 12 alba. I když letos tvořím do klasického čtvercového 12 x 12 alba, občas do něj zařadím i kapsy jiného formátu, pokud mi to umožní rozteč dírek. Stránky v albu tak díky střídání formátů vypadají zajímavěji. 


Na každou z fotografií jsem nalepila pomocí samolepící abecedy Color Vibe Alpha od Simple Stories označení příslušného ročního období. Lotka má na skladu čtyři druhy těchto abeced, takže výběr barev abeced je nepřeberný. Ať už jde o sychravý podzim s mlhami nebo zimní sněhovou nadílku. 



Na "uvedení" stránky jsem použila PL kartičku ze starší sady Currently, která už je dnes bohužel vyprodaná. Sada je z doby, kdy měly kartičky zakulacené rohy, a i když tohle dnes není trendy, v rámci udržitelnosti ji používám i nadále. Kartičku jsem dozdobila chipboardovými číslicemi. Dolní kartička se shrnujícím textem je ozdobena enamelkovým srdíčkem z kolekce Buenos Dias



No a co plánuji na rok 2022? Po vzoru Káji bych si chtěla vyzkoušet tvoření do sešitů Storyline Chapters od Heidy Swapp. Nicméně tato fáze tvoření bude již off-line, poněvadž toto je můj poslední příspěvek na blogu Scrapylife. Moc chci poděkovat Lotce za možnost na jejím blogu psát, byla to pro mne cenná zkušenost, které si velmi vážím a posunula mne dál ve tvoření. Také děkuji ostatním členkám DT Scrapylife za podporu a milé komentáře. 

A Vám všem ostatním děkuji za čtení mých článků a přeji Vám šťastný nový rok 2022! 
Miša R. 




6 komentářů:

  1. Míši, jsem moc ráda, že jsi byla součástí Scrapylife týmu. Přejeme ti všechny vše nej a třeba zase někdy příště na Scrapylife blogu. Osobně, ale určitě brzy…. Lotka 😘

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Lotko❤️. Ráda si udělám někdy výlet do Prahy na PL klub.

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo měj se hezky, škoda že už nebudeš s námi, ale věřím, že se mam neztratíš 😉

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Kájo, děkuji. Určitě budu nadále sledovat a komentovat Vaše příspěvky a dá-li Covid i do Prahy se vydám na PL klub. Taktéž se měj hezky Ty i celá Tvá rodina ❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Míšo, krásný nový rok plný výzev a úspěchů nejen těch scrapbookových. Na setkání se moc těším! A bilanční stránka se ti povedla asi si ji okopíruju:)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji Jaru ❤️ i Vám přeji šťastný nový rok.

    OdpovědětVymazat