pondělí 15. února 2021

Storyline chapter aneb letos trošku jinak :-)

Hezký den,

také každý rok přemýšlíte, jak letos pojmout rodinné album? Jestli dělat klasický Project life a kapsičkové stránky, jen velké layouty nebo to různě kombinovat? 

Mám pocit, že u mě je tento stav na konci každého roku. Snažím se rozmyslet si, jak by to bylo optimální, aby mě to bavilo, nenabírala jsem další skluz, ale také abych zpracovávala zásoby materiálu, které mám doma - někam se přece musí vejít všechno nové, co je nutné si koupit :-D

Letos (resp. na konci loňského roku) jsme měla stejné dilema a nakonec jsem se rozhodla zkusit úplně jiný formát - sešitky od Heidy Swapp z řady Storyline chapter. Mají velikost 18,5x25,6 cm, takže nejsou ani úplně veliké, ale ani malé. Dají se pořídit v několika vnitřních rozvrženích - buďto jako prázdné listy, jako nedatovaný diář a nebo jako měsíční přehledy. Já jsem zatím zvolila prázdné listy - na ty bych ráda tvořila menší layoty, pokud bude z nějakého výletu nebo jiné události více fotek a pak také nedatovaný diář, kam bych chtěla zpracovávat běžné týdny.

Někdo by si možná řeḱl, že nechce přijít o klasické kapsičkové tvoření, já jsem tak také uvažovala, ale nakonec jsem si uvědomila, že mám z minulých let takový skluz, že si při jeho dohánění užiji kapsičkové stránky dosytosti :-).

A teď už se pojďte podívat, jak jsem zpracovala první dva týdny do diářového sešitku.

Jak jsem psala výše, sešitek je nedatovaný a tak jsem si nejprve pomocí rotačního datumového razítka Shimelle a černého StazOn inkoustu natiskla datumy.  

Na samotné stránky jsme hodně využila další materiál z kolekce Storyline chapter, ale doplňovala jsem i jinými materiály.

 

 
Na každou stránku jsem pomocí abecedy Color vibes vytvořila nadpis s měsícem,aby bylo hned na první pohled jasné, z jakého období stránka je. 

 

U této kartičky mě pobavilo, jak pěkně k ní ladí dlaždičky za mnou :-). Kartička je vystřižená ze sady papírů Storyline chapter a doplněná nápisem ze stickers booku The Avenue od Jen Hadfield.

 



Nápisy jsou vytvořené opět z abecedy Color vibes a textové samolepky z The Avenue stickers booku.

 


A takhle vypadají celé dva týdny. 

Pro jaký formát jste se letos rozhodli vy? Mě se zatím s tímto pracuje dobře, hlavně proto, že teď není tolik fotek. Uvidíme, jak to půjde, až bude hezčí počasí a fotek bude víc.

Hezký den a těším se zase příště "na počtenou"

Kája







5 komentářů:

  1. Kájo, to je nádherný! Já jsem sice pořád zatvrzelý klasický Project Lifer 12x12, ale tohle mě minimálně láká, třeba na letní prázdniny. Nádherný!

    OdpovědětVymazat
  2. Káji, krása! Teď si mne úplně nahlodala na jiný formát. Minimálně o tom budu přemýšlet😀

    OdpovědětVymazat
  3. Diář máš, Káji, krásný a vypadá, že jeho výzdoba bude rychlejší než klasický PL.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji ze změně, vypadá to skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Holky moc Vám děkuji ❤️ myslím, že by se tento formát dobře použil i na dovlenkove větší travellers a ty by se pak dali skládat do desek, které se dají pořídit ke kolekci a člověk by neměl problém jak travellers skladovat..,. Já ho tedy mam

    OdpovědětVymazat