středa 8. prosince 2021

Project Life Week 49/2020 - Home for Christmas


Vánoce, ten nejkrásnější čas v roce se blíží mílovými kroky a tak je na čase představit Vám materiál z posledních letošních novinek. 

Při výběru novinek jsem sáhla po kolekci Home for Christmas, ale i Busy Sidewalks. Ta je od Crate Paper a papíry se krásně dají kombinovat i s ozdobami ze starších kolekcí. Pokud tedy máte doma kolekci Hey Santa, Snowflake, Merry Days či Snow & Cocoa neváhejte a pořiďte si i Busy Sidewalks a zaručuji, že nebudete zklamané.

 

Dnešní článek ale nebude o Crate Paper, ale o pro mne doposud neznámé  Crafter's Companion. Přiznám se, že mne zmátl název - Home for Christmas - této kolekce a měla jsem za to, že dorazí materiál od firmy Carta Bella. A jak jsem si s tím tedy poradila se můžete podívat níže.

 

Pravou i levou stranu jsem vložila do kapes designu Z od Becky Higgins. Omluvte, prosím, kvalitu fotografií, ale u nás nevykouklo slunce už déle jak týden, spíš nad námi sedí těžká sněhová mračna a tak vyfotit něco při denním světle je zcela nerealizovatelné.

 


V kolekci Home for Christmas od Crafter´s Companion jsou ústředním motivem auta se stromky či dárky v různých obměnách. Pro matku dvou kluků kolekce přímo snová. Papírový výřez je také z kolekce s názvem Home for Christmas, ale od firmy Carta Bella. Samolepící puffy abecedu jsem použila starší abecedu Winter Wonderland od Heidy Swapp.


 Pár papírových výřezů jsem použila i na dalších kartičkách.

Součástí je i pár rámečků.

 

 

 

 

 

Na levé straně nahoře je fotografie s loňskými vánočními přáními (odkaz na článek najdete zde, odkaz na materiál je zase tu). 


Místo na journaling jsem vytvořila nalepením čtverečkované kartičky od Becky Higgins a doplnila o papírový výsek auta z kolekce Snowflake. 

Tady jsem přidala hvězdičku, jež bude doplňovat journalingovou kartičku, bude popsána z druhé strany příběhem o Mikulášovi. Jen potřebuji ještě najít vhodnou bavlnku či provázek, za který se bude potom moci hvězda vytáhnout z kapsy a přečíst, co je na ní napsáno.


A to je pro dnešek vše! Přeji Vám krásné a veselé Vánoce s těmi, které máte nejradši!

J.



1 komentář: