pátek 31. prosince 2021

Project Life album – Titulka 2022

Mám tu čest, mít poslední příspěvek poslední den tohoto roku. 

Hned v úvodu bych vám chtěla poděkovat, že náš Scrapylife blog navštěvujete a jsme pro vás alespoň malou inspirací v moři jiných. 

Ikdyž je toto poslední příspěvek roku 2021, představím vám v něm své plány a  titulní stranu alba roku 2022. Je to moje desátá titulka, ani tomu sama nemůžu uvěřit. Důležité je, že se pořád vejdeme s místem a pořád mě to baví.
Tak jako minulý rok nemám žádné nové plány. Pořád budu náš rodinný život zaznamenávat do alba o velikosti 12x12 inch, systémem týden na dvě strany kapes. 

Ještě z minulého roku mi zbyl 
- set kartiček Stories By The Year od Ali Edwards. Mimo to bud určitě používat i Project Life sady kartiček Core Kit  od Becky Higgins a bloky papírů o velikosti 6x6 inch
Album letos opět budu používat Black and White Stripe od Becky Higgins/Heidi Swapp
Plastové kapsy (Big Pack Photo Pocket Pages - 60 kusů) - tato sada vydrží na celý rok. Balení těchto kapes typu A se prodává také v sadě po 12 kusech.
- Fotografie
- Pero (černé)
- a různé Scrap doplňky


To, co jsem v novém Project Life albu změnila, je titulní/úvodní strana. Vždy jsem ji dělala do různých Project Life malých plastových kapsiček. Tentokrát jsem, ale použila velkou Scrapbook kapsu o velikosti 12x12 inch.



Jako základ jsem si vzala jeden z papírů o velikosti 12x12 inch ze sady Faves Paper Collection Teresa Collins, na který jsem pomocí šicího stroje přišila oříznutou bílou Scrapbook čtvrtku.  

V online editoru Picmonkey jsem si vytvořila koláž fotek, kterou jsem následně rozřezala a pomocí WeR The Works All-In-One Tool udělala vysačky i s dírkou. Do dírky jsem použila Eyelets (průchodky). Ty jsem připevnila pomocí Crop-A-Dile Hole Punch


Potom jsem si z bavlnek, opět pomocí WeR The Works All-In-One Tool udělala třásně v modré, zelené a lososové barvě. 

Na ty jsem navlékla samolepky ze sady Day In The Life Elements Stickers a Coffee & Friends Cardstock Elements Stickers. Některé jsem pomocí 3D samolepek vyvýšila. Každou tuto "koláž na šňůrce" jsem doplnila o počáteční písmene našich jmen. Tato samolepící ABC se již bohužel nevyrábí, ale velmi podobná je třeba Days of Splendor Puffy Alpha. Oranžová/lososová samolepící ABC je ještě poslední kus skladem.  




Nakonec jsem celkovou stránku ještě doplnila zlatým nápisem "our family" Color Fresh Puffy Stickers Heidi Swapp. Protože je to opět starší kolekce a jak všichni víme, staré kolekce se ve Scrapbooku a Project Life většinou nedodělávají, již nejsou. 

Nahradit se třeba dají těmito:
- a nakonec sice menší varianta, ale velký výběr je ze sad Buzz Words od Heidi Swapp

Rok "2022" jsem označila pomocí oranžové/lososové samolepící ABC .  


Na všechny moje titulky předchozích alb se můžete podívat níže:

2021 - více o této stránce ZDE:

2020 - více o této stránce ZDE:

2019 - více o této stránce ZDE:

2018 - více o této stránce ZDE:

2017 - více o této stránce ZDE:

2016 - více o této stránce ZDE:

2015 - více o této stránce ZDE:

2014 - více o této stránce ZDE:

2013:

Nakonec bych vám i všem vašim blízkým chtěla popřát vše nej do nového roku 2022,

Charlotta a kreativní tým Scrapylife 



2 komentáře:

  1. Krásná, vzdušná stránka. Lotko. Ty barevné visačky k fotkám jsou super nápad. Jenom nám ty děti nějak rychle rostou:(

    OdpovědětVymazat