pondělí 3. ledna 2022

Project Life December Daily® 2021 - 22.-27. den

Dnešní příspěvek je poslední ohlédnutí za Vánoci 2021 - Project Life December Daily®  album 2021 mám hotový a uložený mezi ostatními. 

Tak si ho pojďme doprohlédnout společně. 

Poslední dny jsou více o fotkách v  plastových scrapbook kapsách od Simple Stories, doplněných o pár Project Life kartiček ze sady  December Daily® 2019 a AE JOY Story Kit.



Dvaadvacátý den jsem věnovala tématu vánočně ozdobené městské hromadné dopravě. Tím, že žijeme v centru města, hlavně osvětlené tramvaje celkem potkáváme. Nicméně tento rok jsem neměla ani jednou připravený foťák a tak jsem si fotku stáhla na internetu. 




V
elkou fotku o velikosti 6x8 icnh vpravo jsem doplnila velkou visačkou  o velikosti 4x8 inch ze sady   December Daily® 2019 s potiskem. 

Na tu jsem navlékla bavlnku z galanterie a hřebíček (brad). Do spodní části jsem nalepila zlaté, pěnové  srdíčko ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes.

Na číslo "22" připevněné sešívačkou jsem nalepila moji oblíbenou Phrase (slova) samolepku.





Den před Štědrým dnem je u nás každoročně stejný. Jedu/jedeme k mým rodičům, kde dělám bramborový salát a připravuji slavnostně prostřený stůl. A tak je jasné, že i to musím zaznamenat v mém Project Life December Daily®  albu.

Plastové číslo "23" připevněné sešívačkou jsem opět doplnila zlatým, pěnovým  srdíčkem ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes.

Vpravo do plastové scrapbook kapsy od Simple Stories jsem vložila Project Life kartičky o velikosti 4x6 inch. Ty jsem slepila pomocí washi pásky, aby se daly otevírat a dovnitř jsem nalepila fotky a vepsala texty. 

Vzhledem k tomu, že mi už dochází písmenka v samolepící ABC, použila jsem jen začáteční písmeno a zbytek dopsala rukou. 




Stranu "23 a 24" jsem vyplnila rozříznutou čtvrtkou 6x8 inch ze sady December Daily® 2019 s potiskem, kterou jsem doplnila o samolepky Phrase (slova) a zlatá, pěnová  srdíčka ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes.

Vpravo jsem trochu upravila Scrapbook čtvrtkuo velikosti 6x8 inch. Pomocí skalpelu / nožíku jsem vyřízla vnitřní části a čtvrtku pak nalepila pomocí roller lepidla na průhlednou acetátovou folii . Nakonec jsem přidala zlatá pěnová srdíčka a hvězdičky ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes.


Jedno z průhledných okének jsem využila na číslo "24", které jsem nalepila na naší první fotku Štědrého dne. U nás v tento den rozbalujeme hned dvakrát - ráno (doma) a večer (u jednich prarodičů). 





A teď už začíná hlavně smršť fotografií v plastových scrapbook kapsách od Simple Stories

"Naše štědré ráno" jsem doplnila koláží odřezků papírů s motivy, které používám v tomto albu. Na některé jsem použila provázek a bavlnku, které jsem ovázala jako dárek nebo/a přidala zlaté, plastové hvězdičky.  Vše jsem poskládala a podlepila bílým Scrapbook papírem Bazzill Classic White. Nakonec jsem to nalepila pomocí roller lepidla na průhlednou acetátovou folii , udělala děrovačkou dírky a vložila do alba.


Všechna naše zaznamenaná štědrá rána, večery i poledne jsem se snažila nést v jednom konceptu. Velká titulní fotka daných členů rodinu u vánočního stromku, pak druhá velkoformátová fotka našeho syna s dárky a nakonec plastové scrapbook kapsy od Simple Stories se střípky fotek a Project Life kartiček na texty.









Nakonec mi ještě zbyla předem připravená stránka s bannery neboli vlaječkami, která se mi nechtěla vyhazovat. Použila jsem ji na vepsání pár postřehů a zužitkovala posledních pár písmen ze samolepící ABC, která se objevuje celém tomto albu.

Bannery jsem vytvořila z odřezků papírů a krabice ve které je uložena vánoční sada od Ali Edwards December Daily® 2019. Opět mají několik vrstev, aby se jimi dalo listovat. tentokrát jsem je připevnila sešívačkou a nejspodnější list přilepila roller lepidlem. Zlatá, pěnová  srdíčka jsou ze sady Mix No.1 Foam Gold Stickers Shapes a stromečky jsou ze dřeva (wood veneer).


Na ukončení alba jsem použila plastovou scrapbook kapsu od Simple Stories, do které jsem vložila naše rodinné vánoční stromečky.

To je z Project Life December Daily®  alba 2021 vše a přeji všem krásný nový rok, 

Charlotta


1 komentář: