středa 5. ledna 2022

Project Life 2021 a 2022 - titulní strana

Přeji Vám krásný nový rok plný zdraví, štěstí, úspěchů a zážitků, ať je co scrapovat a samozřejmě i spoustu chvilek při tvoření alb či jiných papírových projektů.

A čím jiným začít než titulní stránkou? Dnes mám pro Vás dokonce titulní stránky dvě. Tu loňskou jsem dělala až nyní a to z jednoho konkrétního důvodu, že v albu 2021 mám hotový pouze jeden týden. No úplně se z toho nehroutím, ale chtěla bych ten skluz 109 týdnů (chybí mi kus roku 2019, dost z 2020 a celý 2021) trochu stáhnout, aspoň na polovic. Tak mi držte palce a jedem, bo není čas ztrácet čas :)





Jako první Vám představím titulku do alba 2021.


Jestli sledujete Institut Pantone, jež každý rok vyhlašuje barvu roku, tak jistě víte, že v roce 2021 to vyhráli hned dvě barvy a to základní šedá a jasně žlutá. Zapátrala jsem tedy ve svých zásobách a našla vše šedé a žluté. Jen barevnou fotku celé rodiny se mi k této barevné kombinaci nedařilo najít a ani, když jse si ji vytiskla v černobílém provedení, tak to prostě nebylo ono. Tak tedy vznikla má první titulka bez fota a zpětně si myslím, že to vůbec nevadí.


Jako základ jsem použila bílou strukturovanou čtvrtku a pocákala ji zlatým sprejem
Pozn. pro mne - šlo by to i s černou tuší, ale to bych ji nejdřív musela najít! Úkol č.1 pro rok 2022 - uspořádat si scrapbookové věci.
Visačka s letadly je z kolekce Cool Kid. Hrneček s notýskem jsou samolepky od Paige Evans. Vlaječka Happy pak z notýsku Hey,Crafty Girl.


Stejně tak i foťák a lepící páska. Papírový výřez piškvorky a deštník najdete v balení Daring od Becky Higgins. To-do bloček od Pink Paislee.
Šedá čtvrtka je vánoční Snowflake od Crate Paper. Žlutá čtvrtka je od naší Baru.
 
 
Žirafu a nůžky měla v kolekcích Amy Tangerin. Do hluchých míst jsem nalepila hvězdy z šedého a žlutého papíru. 



A tady už je opravdu mix všeho možného, co zbylo a barevně se hodilo.

Barvou roku 2022 je světle fialová s názvem Very Peri. Fialová není úplné má oblíbená a tak ji ani nemám ve svém nepřeberném množství materiálu. Vzala jsem si však k ruce novou kolekci od Pink Fresh a vybrala co nejvíce se přibližující papíry - spíš tedy do modra, než fialová.


Na Silhouettu jsem si vyřízla dvě dvojky a barevný papír jsme opět podlepila bílou čtvrtkou. Z dalších papírů jsem vystřihala větvičky ve dvou velikostech a různých barvých.


Jen tak halabala, ale ve shluku podobných barev jsem jimi polepila dvojky.
 

 Pár větviček na základním papíře jsem zvýraznila černým fixem. A dvojky falešně prošila také fixem.
 
 
A doplnila už jen fotkou, frází a kytičkou opět vystřiženou ze sady papírů The Best Day.

Jestli potřebujete ještě více inspirace na titulní stránku zkuste se podívat na mé starší příspěvky: rok 2020, rok 2019 , moje nejoblíbenější - rok 2018 , rok 2017 či na zajímavý a retrospektivní článek od Lotky.

Mějte se krásně a za 3 týdny se na Vás těším tady na blogu.

J.






Žádné komentáře:

Okomentovat