pátek 14. ledna 2022

Project Life Week 01/2022

První týden roku 2022 je v mém Project Life albu! 

K fotkám z tohoto týdne jsem použila Project Life kartičky ze sady Stories By The Year.  A pak vše vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Titulku jsem vytvořila z Project Life kartičky ze sady Stories By The Year o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem  pomocí 3D lepících čtverečků nalepila samolepku ze sady Day In The Lfe Elements Stickers (EchoPark Papers)Nakonec jsem natiskla datumy pomocí roller razítka a nalepila enamelku


Další Project Life kartičku ze sady Stories By The Year, tentokrát o velikosti 3x4 inch, na kterou jsem   také pomocí 3D lepících čtverečků nalepila samolepku ze sady Day In The Lfe Elements Stickers (EchoPark Papers)


Abych měla dostatek volného místa na psaní textů přidala jsem i předem natištěné kartičky ze sady Stories By The Year s hodně volného místa. Moc ráda vkládám hodně textů, abych si za několik let mohla podrobněji vybavit co se dělo. 

Na kartičky jsem  natiskla datumy pomocí roller razítka a nalepila Phrase (slova) samolepky ze sady Day In The Lfe Elements Stickers (EchoPark Papers)

Na některé z nich jsem přidala i enamelku




Poslední dvě předem natištěné kartičky ze sady Stories By The Year jsem také doplnila.

Na jednu o velikosti 4x6 inch jsem  pomocí 3D lepících čtverečků nalepila samolepku ze sady Day In The Lfe Elements Stickers (EchoPark Papers)


Na druhou "love this so much" jsem doplnila o enamelku






Hezký den, 

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat