pondělí 17. ledna 2022

První dokončené prosincové album :-)

Hezké lednové pondělí a Šťastný nový rok,

skoro se mi nechce věřit, že jsem letos (resp. v prosinci) dokončila naše prosincové album úplně celé. Vždy mi alespoň pár dní zůstalo nedodělaných a už se mi pak k albu nechtělo vracet. Tentokrát jsem ale zvolila sešítek na způsob traveller's notebooku (jen trošu větší rozměr) , který jsem si sama vyrobila s použitím pomůcky na tvorbu vázaných sešitků Book binding punch. Naplánovala jsem si, že každý den použiji jen jednu fotku (s vyjímkou např. mikulášské nebo Štědrého dne apod.) a to se mi osvědčilo, protože největší zádrhel je pro mne vždycky tisk a úprava fotek. Tím, že jsem jich teď netiskla tolik, jsem nakonec Prosincové album zvládla dokončit a mám z něj vážně radost. 

První část jsem Vám ukazovala zde. V další části jsem opět pokračovala s kolekcí Candy cane lane a Tinsel plus jsem doplnila ještě další ozdoby, které se k Vánočním papírům hodily.

Tak se pojďte podívat, jak jsem pokračovala :-)

 

Čísla dnů jsou, stejně jako  předtím, ze sady 25 days gold numbers od American craft. Stránku jsem doplnila vánočními enamelkami Tinsel and Company a velkým nápisem Dream, který už ale bohužel nevím, z jaké je sady.

 
Na této dvoustránce jsem využila odklápěcí složku ze sady Tinsel a company. Občas se mi hodila i samolepka z kolekce, která vůbec není vánoční, jako zrovna na této dvoustránce nápis Good vibes, který je ze sady Carefree od Heidy Swapp a je spíše jarní nebo letní.

Kromě koupených ozdobiček jsem využila i Big shot a vyřízla pár různých větviček a lístečků.


Zde opět otevírací složka, kterou jsem ale tentorkát vyrobila přehnutím papíru s využitím rýhovačky (resp.rýhovačky a řezačky v jednom).


Štědrým dnem končí celé naše Prosincové album. 

Příští Vánoce ještě musím zapracovat na přáníčkách. Ty jsem letos vyrobila jen pro paní učitelky a zbytek (pro rodinu) jsem jen vytiskla z fotek - což mě mrzí, doma mám tolik krásných ozdob, které by se a přáníčka hodily.... Tak snad to letos zvládnu i s přáníčky :-)

A co vy, máte December daily hotové? Nebo se na něj ještě chystáte? A nebo Vás tenhle typ alba vůbec nebere?

Mějte se hezky, ať Váš rok 2022 začne dobře a i dobře pokračuje. Brzy se na Vás těším zase "napočtenou".

Kája 



2 komentáře:

  1. Káji, gratuluji k ukončenému prosincovému albu. Je to skvělý pocit, viď. Moc se mi líbí všechny ty “otevíračky”, vždycky to album hodně oživí. A taky musím napsat, jak moc ti sluší červená rtěnka. Myslím, ze bys ji měla nosit častěji. Lotka

    OdpovědětVymazat
  2. Káji, přidávám se k Lotce a taktéž Ti gratuluji k dokončení DD!

    OdpovědětVymazat