pátek 21. ledna 2022

Project Life Week 33/2021

Dnes vám představím jeden z mých "vícebarevných" týdnů z loňského Project Life alba.

Použila jsem Project Life kartičky ze sady Stories By The Year a spolu s fotkami jsem je vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Titulku jsem vytvořila z Project Life kartičky ze sady Stories By The Year o velikosti 4x6 inch, na kterou jsem pomocí 3D samolepek nalepila vystřižený nápis "this week", také ze sady Stories By The YearDatumy jsem natiskla pomocí roller razítka a samolepící ABC/123 nalepila označení týdne "33."


Na další krásnou  kartičku ze sady Stories By The Year o velikosti 4x6 inch jsem nalepila enamelky, které se alespoň trochu barevně podobaly předem natištěnému textu.  


Ty samé  enamelky jsem použila i na dalších kartičkách. Tentokrát jsem jako základ vybrala s barevnými proužky o velikosti 3x4 inch ze sady Stories By The Year a na ni nalepila menší, vyříznutou z klasické, bílé Scrapbook čtvrtky
Abych trochu sladila i fotky, nalepila jsem na ně etikety a opět sladila i barvu  enamelek

Hezký víkend,
 
Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat