pátek 28. ledna 2022

Project Life Week 32/2021

Fotky třicátého druhého týdne mého Project Life alba 2021 jsem spolu s Project Life kartičkami ze sady Stories By The Year a Scrapbook čtvrtky 12x12 inch Finders Keepers vložila do plastových kapes Design A Photo Pocket Pages od Becky Higgins.  

Titulku jsem vytvořila z Project Life kartičky vystřižené ze Scrapbook čtvrtky 12x12 inch Finders Keepers. Tato Scrapbook čtvrtka je rozdělena na kartičky o velikosti 3x4 inch a 6x4 inch, které jsou perforované.  

Na ni jsem nalepila výřez "this week", který jsem vystříhla z kartičky ze sady Stories By The Year o velikosti 4x6 inch. Následně jsem  natiskla datumy pomocí roller razítka a nalepila enamelku ve tvaru srdíčka.  


Všechny ostatní kartičky jsou ze sady Stories By The Year od Ali Edwards. Opět jsem na některé z nich doplnila enamelky ve tvaru srdíčka a hvězdy.


Aby jsem přidala trochu víc struktury, nalepila jsem ještě několik "puffy" měkkých samolepek


Mimo titulky jsem použila ještě jednu vyřezávanou kartičku ze Scrapbook čtvrtky 12x12 inch Finders Keepers. Doplnila jsem enamelku ve tvaru srdíčka

Na druhou kartičku jsem nalepila "Phrase" slovní samolepku "BEST DAY EVER" ze sady Journal Studio Stocker Book.



Hezký víkend,
 
Charlotta





Žádné komentáře:

Okomentovat