středa 26. ledna 2022

Project Life Week 29 a 30/2019

 Přeji Vám krásný den! 

Dnes Vám přináším zpracované dva týdny z našeho alba. Dala jsem si za úkol s tím skluzem letos trochu zatočit a dost ho srazit. Tak mi držte palce, ať se to povede! Snad tomu bude trochu nápomocná i probíhající karanténa.






Nejprve začnu levou kapsovou stranou v designu F. Toto je mé oblíbené rozložení, hned po klasickém Áčku. Pokud mám fotek poskrovnu a tedy jeden týden se mi vleze na jednu stranu, volím toto uspořádání.


Zpracování jsem tentokrát volila jednoduché, tak abych stránku měla rychle nalepenou a mohla se vrhnout na další chybějící týdny. Neočekávejte tedy žádné vychytávky a wow efekty, spíš stránky pro začínající scrapařky, že i s málem se dá tvořit.


Vzala jsem si k ruce papíry od Heidy Swapp z kolekce Storyline Chapters. Na popisky jsem použila samolepící abecedu ala karton. Jinak KuhStall je německá obdoba naší Pravčické brány. Je tedy o dost menší, ale pro mne hezčí. A dojít k ní zvládnou i malé děti (odzkoušeno s čtyřletým).


K pár fotografiím se mi hodily i Heidiny poloprůhledné matné frázové samolepky.


Pravou stranu a tudíž týden 30. jsem nalepila na velkou bílou čtvrtku a vložila do dvanáctkové kapsy. Taková jedno-kapsová strana ala scrapbooking. Materiál jsem zvolila stejný jako u předchozího týdne, aby až budou vedle sebe v albu, ať jsou si stránky podobné.

 
Označení týdne je taktéž ve stejném stylu. Kulatou samolepku najdete v kolekci Care Free od Heidi. Doplnila jsem ji hvězdičkami a abecedou ze samolepkového sešitku. Bílá místa na čtvrtce jsem pak vyplnila malůvkami jako od Amy Tangerin.


Font i velikost abecedy je super! Škoda, že je v sešítku jen jeden arch.


A tak jsem si vypomohla další Heidi abecedou a to bílou kartonovou Art Walk. Písmenka A jsem záměrně použila černá, a to za prvé, abych vylepila co nejvíce písmenek. A za druhé, aby se mi na určené místo vešel celý nápis. Áčko je totiž v Art Walk fontu dost roztažené.

To je pro dnešek vše a těším se na vás opět za tři týdny.

J.



1 komentář:

  1. Jaru, přeji klidnou karanténu a děkuji za další porci tipů na cestování po Německu:)

    OdpovědětVymazat